Foarte mulți oameni mă întrebă cam aceleași lucruri
legate de invocațiile sacre ale arhanghelilor, pe care le recomand la sfârșitul
fiecărui articol despre îngeri: De unde
provin? și Cum pot invoca vizibil
acești îngeri?
Aici intrăm într-un domeniu deosebit de interesant și în
același timp extrem de volatil, acela al evocației magice. În lumea modernă de astăzi, s-au împământenit
anumite idei, anumite concepte și anumite feluri de a explica lucrurile,
indiferent că le-am cercetat sau nu originea.
Ca să răspund la prima întrebare,
este destul de simplu: eu le-am conceput. Nu pretind că sunt invocații
străvechi, pentru că nu îmi place să mint și să îmi induc cititorii în eroare,
indiferent de scuză, dar nici nu pretind
că mi-au fost transmise prin channeling, pentru că nu îmi place să mă mint
singur. Poate că mintea mi-a fost inspirată de ei sau de duhul adevărului
atunci când le-am pus pe hârtie, așa cum se întâmplă de multe ori, dar neștiind
acest lucru sigur, nu vi-l pot împărtăși ca fiind real. Invocațiile sunt
compuse conform regulilor magiei și conțin tot ceea ce au nevoie pentru a chema
prezența invizibilă a puterilor angelice atunci când sunt chemate, de aceea au
efect.
În al doilea rând, aceste invocații conțin nume divine de
mare putere, extrase din tradiția mistică sau kabbala, la care acești îngeri
răspund cel mai bine. Fiecare înger are oficiul lui și îi corespunde o anumită
sferă planetară, iar în fiecare sferă guvernează un anumit aspect al lui
Dumnezeu. Spre exemplu, două nume divine extrem de folosite sunt EL și ELOHIM
GIBOR. EL este aspectul suveran al lui Dumnezeu, căpetenia tuturor ființelor și
regele milostiv care are grijă de toată suflarea de viață din Univers. Acest
nume este tradus de obicei ca Domnul, și face parte din numele tuturor
îngerilor: (Mikha-El, Grabri-El, Uri-El, etc). Numele Elohim Gibor înseamnă
”Dumnezeu cel Puternic”, este aspectul dur și neiertător al lui Dumnezeu, cel
care acordă pedepsele acolo unde există greșeală neregretată, lipsă de suflet
și de iubire și unde este nevoie de aplicarea judecăților stricte și sumbre.
Arhanghelul Samael este guvernatorul sferei marțiene, șeful războaielor,
luptelor, victoriilor, imperiilor, dar și cel care aplică pedepsele.Arhanghelul Țadkiel este guvernatorul sferei joviene, planetei Jupiter și
întrupează judecata înțeleaptă, ponderată, milostivă și în același timp,
bunătatea care se revarsă din sânul Tatălui ca răspuns al bunătății oamenilor
cu aproapele lor. Ar fi logic ca Țadkiel să răspundă unei chemări în numele lui
Dumnezeu cel crud, Elohim Gibor? Sau al lui El, Dumnezeu cel Milostiv? Și
vice-versa, în cazul lui Samael. Toate lucrurile acestea stau sub semnul
orânduirii divine a ierarhiilor și a armoniei care domnește în acestea, deci
este normal ca ființele angelice să răspundă la ele. Vom spune, dar nu este mai
simplu să invocăm numele lui Dumnezeu, în general? Având în vedere că noi
oamenii operăm cu concepte limitate, nu prea. Ființa pe care noi o denumim Gabriel poate avea un cu totul alt
nume la alt popor și un cu totul alt nume în domeniile cerești. Se poate numi
poate, la fel de simplu ca OA sau la
fel de complicat ca Bralgesoesngle.
La fel cum diverse religii recunosc pe Dumnezeu sub un nume sau altul, la fel
și spiritele sunt făcute să răspundă la un anumit aspect al Lui. La fel cum un
musulman își va pleca sufletul în rugăciune către Allah, un evreu către Adonay,
un hindus către Brahma și un amerindian către Wakan Tanka, la fel și spiritele milei
și păcii vor răspunde maidegrabă unei chemări făcute în numele lui El, și nu în
numele Dumnezeului Dur, Elohim Gibor.
În primul rând conțin numele îngerilor. În magia oricărei
tradiții, numele unei ființe supranaturale este însăși ființa, identitatea ei,
miezul ei. Atunci când omul rostește numele unui sfânt sau un înger sau al lui
Dumnezeu, se consideră că prezența lui este deja acolo. De aceea oamenii, în
special românii am putea spune, evită să enunțe prea des numele diavolului. În
loc să zică Diavolul, Satan sau Dracul, îi dau nume diverse, precum Necuratul,
Vrăjmașul, Ucigașul și asa mai departe, dar niciodată nu se feresc de a rosti
numele de sfinți sau de arhangheli, ca Mihail, Gavriil sau Rafail.
În al treilea rând, conțin oficiul spiritului chemat,
prin ceea ce avem noi nevoie. Fiecare spirit are oficiul său iar oamenii îl pot
convoca pentru exact acel lucru. Îl vom chema pe Samael atunci cînd suntem
încolțiți de vrăjmaș, în pericol sau când vom avea nevoie de protecție, vom
chema nu numai curajul și vitejia, dar și protecția unui mare comandant de
oștiri celeste. Îl vom chema pe Țadkiel când vom avea nevoie să îmbunăm pe
cineva, când vom avea nevoie de bunăstare sau să ne păstrăm curați și drepți în fața tentațiilor. Îl vom
chema pe Haniel când vom avea nevoie de iubire și mângâiere, și așa mai
departe. Nu vom face vice-versa: Haniel nu se ocupă cu înfrânarea dorințelor,
Samael nu se ocupă cu nevoile financiare iar Țadkiel nu ne va ajuta în relații.
De aceea este vitală mențiunea oficiului respectiv. Plus că odată chemat,
îngerul trebuie să știe ce anume vrem. Nu putem merge pe ideea că îngerul poate
face ceea ce vrem sau ne trebuie fără a cere. Cere și și se va da este axioma care lucrează aici, nu Așteaptă de pomană și vei primi exact ceea
ce vrei. Și nu în ultimul rând, formularea
temporală. Am optat pentru Aici și acum,
deoarece întrupează cel mai bine ideile actuale le necesității și spune în
cuvinte puține tot ceea ce este nevoie legat de îndeplinirea rugii noastre, fie
că este vorba de spațiu (Aici) sau de timp (Acum). În același timp, sunt
singurele coordonate spațio-temporale care ne pot pune cât de cât în contact cu
lumea divină și cu planul angelic. Pentru ei nu există niciun loc înafară de
Aici, toate locurile sunt egal depărate de ei și pot fi la fel de bine în vârful
templului din Ierusalim sau în stepele Rusiei, iar timpul este nul, neexistând
nici trecut nici viitor. Îngerii înțeleg și pot lucra cu conceptul uman de timp
din punctul nostru de vedere iar ofiile unora sunt strict legate de factorul
temporal uman (precum îngerii zilelor, orelor, semnelor zodiacale), însă pentru
ei timpul este perpetuu: distrugerea Sodomei și nașterea noastră pot fi
perioade extrem de apropiate pentru ei, dacă nu chiar simultane.
Aceste patru elemente fac invocațiile angelice. Cât despre cea de-a doua
întrebare, vom vedea în cele ce urmează.
-sursa- http://asterionmage.blogspot.ro/-
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu