Viata mea este o energie minunata care se numeste Dumnezeu.Urmez si Cred in Firul Minunii!
Sunt un Lucrator cu Lumina.. Imi doresc sa ajut oamenii sa isi gaseasca puterea si echilibrul interior, sa le aduc aminte ca nu sunt singuri, sa le propun sa inceapa sa se cunoasca nu numai prin intermediul mintii, ci si prin puterea intuitiei, a inimii.
Totalul afișărilor de pagină
4 iul. 2017
Energie, Substanţă şi Spirit...
” …Aceste trei concepte sunt bine cunoscute de oameni, care au din
păcate o percepţie foarte eronată asupra lor. Îndeosebi primele două le
dau mari dureri de cap materialiştilor, care cred că au descoperit în
ele întreaga esenţă a universului, unica explicaţie a apariţiei,
devenirii şi dispariţiei sale, explicaţie cu care Dumnezeu, Fiinţa
Spirituală care guvernează universul, nu poate fi de acord.De vreme ce primii care se folosesc de aceste cuvinte, pe care le
consideră premisa pe care a fost clădit universul, considerând că nu mai
este nimic altceva de spus în legătură cu ele, sunt tocmai „învăţaţii
voştri profesori” de geografie, ştiinţe ale naturii şi mineralogie, ne
vom propune şi noi să începem tot cu aceste cuvinte, pentru a le
demonstra deştepţilor profesori cât de mare este ignoranţa lor. Mai
întâi de toate omul trebuie să ştie cu ce instrumente lucrează, căci
numai folosirea instrumentului corect demonstrează dexteritatea
maestrului. Aşadar, ce este „energia”? Ascultaţi-mă, îndeosebi voi, cei
care vă pretindeţi învăţaţi şi care, după toate cercetările voastre,
ajungeţi de fiecare dată în locul din care aţi plecat, care doriţi sa
măsuraţi energia, considerând-o un factor universal al întregii lumi
vizibile şi invizibile. Doresc să vă spun ca energia, acest cuvânt mult
îndrăgit de voi, care apare pe prima pagină a tuturor manualelor
voastre, nu este ceva care există independent sau în sine, ci rezultatul
unui alt factor, invizibil, a cărui existenţă nu o acceptaţi. Pe scurt,
doresc să încep prin a vă declara sintetic că: „Energia este o lege
naturală egală cu mişcarea sau cu viaţa”. Apare imediat întrebarea: dacă
lumea este alcătuită numai din substanţă şi din această expresie a
energiei, cine este acela care dă un impuls energiei, pentru ca ea să se
manifeste aşa cum o face şi nu altfel, influenţând întotdeauna prin
forţa ei cea de-a doua premisă fundamentală a ştiinţei voastre,
respectiv substanţa? Voi vedeţi o piatră rostogolindu-se la vale sau
căzând de sus şi imediat trageţi concluzia: forţa care pune în mişcare
piatra este gravitaţia, forţa de atracţie a pământului. Când piatra
întâlneşte un obstacol dur, ea se opreşte din cădere sau din
rostogolire, fiind blocată de o altă „forţă”, care acţionează diferit de
prima. Dacă Eu aş fi studentul acestor „înţelepţi”, aş începe prin a-i
întreba cum de s-a creat singură lumea, cum se susţine şi cum se va
distruge ea, şi le-aş spune: „Domnilor! Este adevărat, Mi-aţi arătat
efectele forţei; le-am verificat Eu însumi şi am constatat că premisele
voastre sunt corecte, dar întrucât nu pot vedea energia, ci numai
efectele ei, aş dori să ştiu ce este de fapt ea şi cum poate fi
explicată”. Marii învăţaţi se vor grăbi să-Mi răspundă: „Energia este o
lege a naturii fără de care aceasta nu poate exista”. „Bine, le-aş spune
Eu, aveţi dreptate! Dar aş dori să ştiu: există în natură ceva care îşi
stabileşte propriile sale legi? Căci voi, domnilor, nu îl recunoaşteţi
pe Legiuitor, deşi încercaţi să-Mi închideţi gura cu conceptul ,legilor
voastre naturale”. Ei bine, întâmplarea face ca Eu să fiu un student
care doreşte să înţeleagă în profunzime lucrurile şi care nu este
satisfăcut cu jumătăţi de explicaţii, de genul celor „ştiinţifice”, pe
care le aduceţi voi”. Evident, domnii cei învăţaţi se vor înfuria auzind
că un student doreşte să ştie mai mult decât îi pot oferi ei, aşa că
îmi vor întoarce spatele. M-aş trezi atunci nevoit să îmi caut singur
calea de ieşire din acest haos ştiinţific, căci nava ştiinţei s-a
împotmolit în apele puţin adânci ale „legilor naturale”. Voi vorbiţi
foarte mult de „energie”, „forţe naturale”, „propulsie”, „respingere”,
„gravitaţie”, „presiune”, „atracţie”, etc. De aceea, vă propun să vedem ce este de fapt energia, cum se manifestă
ea în natură şi cum influenţează viaţa organică şi anorganică, cine dă
viaţă, ia viaţa, dar mai ales cine construieşte şi distruge, devenind
astfel susţinătorul universului. Mai întâi de toate, ce este energia?
Energia nu este altceva decât manifestarea perceptibilă a unui obiect
care trebuie să-şi schimbe forma sau locul, din cauza unui alt obiect
care îl influenţează, determinând o mişcare interioară sau exterioară a
obiectului, o mărire sau o reducere a dimensiunii sale, sau chiar
disoluţia acestuia. Acest impuls care determină atracţia unui obiect
către un alt obiect nu este altceva decât dorinţa celui de-al doilea
obiect de a scăpa de elementele din jur care îl influenţează. Altfel
spus, este impulsul către inerţie, opus mişcării. Astfel, piatra doreşte
să fie lăsată să se odihnească, astfel încât toate părţile ei
componente, până la cel mai mic atom, să nu fie deranjate şi să nu-şi
modifice dimensiunile. De aceea atunci când un alt obiect exercită o
influenţă asupra pietrei, încercând să o scoată din inerţia ei
confortabilă, întreaga natură interioară a acesteia opune rezistenţă.
Părţile ei componente, perfect omogene până atunci, din cauza inerţiei
sale, încep să se dilate sau să se contracte, adică intră într-o stare
de vibraţie. Pe scurt, din cauza rezistenţei pe care o opune obiectului
care interferează cu ea, piatra nu mai este acum obiectul dur, fără
viaţă, de dinainte, ci capătă viaţă. Toate elementele sale se mişcă şi
vibrează. Ce se întâmplă însă atunci când un obiect inert intră într-o
stare de vibraţie, sau de mişcare? Rezultatul firesc este că el renunţă
la forma sa anterioară, fiind forţat să devină altceva, întrucât
elementele sale nu mai sunt la fel de ferm legate ca şi înainte. Dacă
forţa este suficient de puternică, ea sparge piatra, şi dacă este
posibil, ea îi dizolvă complet componentele, transformând-o în praf. De
aceea, se poate spune că forţa gravitaţiei, sau forţa de atracţie a
pământului asupra părţilor componente ale acestuia se opune întotdeauna
unei alte forţe, respectiv forţa sau impulsul de a distruge tot ceea ce
există, pentru a crea apoi altceva, nou. Aşa cum se manifestă şi cum o
percepe omul prin efectele ei, energia reprezintă un factor care nu se
găseşte în interiorul pietrei, nici în împrejurimile acesteia, ci este
determinat şi stimulat de alte elemente; ea generează schimbarea formei
obiectelor şi a părţilor lor componente, dă viaţă şi ia viaţa,
construieşte şi distruge, asigurând astfel permanenţa eternă printr-o
nouă creaţie simultană cu distrugerea anterioară. Energia se manifestă
în toate direcţiile posibile şi într-o mare varietate de forme. Factorul
care stă la baza ei reprezintă o putere superioară, care în dorinţa sa
de a se manifesta, devine vizibilă sub forma forţei. De aceea, nu se
poate spune că energia există într-o formă independentă, aşa cum doresc
să creadă savanţii voştri materialişti; ea nu este un factor vital
independent, ci rezultatul a doi factori superiori, respectiv inerţia şi
mişcarea. Lumea este creată, susţinută şi transformată în ceva veşnic
nou numai datorită conflictului dintre aceste două principii
fundamentale. Inerţia se manifestă prin substanţă, care este al doilea
nume al ei. Cât despre principiul activităţii şi al vieţii, cel care acţionează
asupra substanţei, acesta este spiritul, cel care stimulează producerea
energiei şi care permite unitatea substanţei, fiind astfel principalul
factor al vieţii. Fără spirit nu se poate vorbi de viaţă; fără viaţă nu
se poate vorbi de substanţă, şi deci nici de energie, căci energia este
rezultatul interacţiunii dintre cei doi factori anteriori. Dacă aceştia
lipsesc, nimic nu poate exista. Am clarificat aşadar conceptul de
energie sau de forţă. Putem trece acum la următorul concept, cel prin
care se manifestă energia, respectiv substanţa, într-adevăr, energia nu
poate exista decât acolo unde există rezistenţă. Prin unitatea
componentelor sale substanţa sau materia asigură rezistenţa fizică sub
forma principiului inerţiei, care se opune mişcării şi devine astfel
vizibil ca forţă. Ce este, aşadar, substanţa? Oamenii de ştiinţă se vor
grăbi să răspundă: „Substanţa este orice obiect înzestrat cu dimensiuni
(lungime, lăţime şi înălţime)”. „Bun, dar atunci, din ce este alcătuită
substanţa?” „Substanţa este alcătuită de tot ceea ce există în univers,
într-o formă compactă sau dizolvată. Totalitatea elementelor de bază ale
creaţiei alcătuiesc substanţa”. „Bun, dar câte feluri de substanţe
există, şi cum le putem distinge sau separa unele de altele?” Oamenii de
ştiinţă vor răspunde din nou: „Prin analizele noastre chimice, noi am
descoperit nenumărate substanţe indisolubile (cel puţin pentru noi),
care reprezintă elementele constitutive ale universului. Diferitele lor
combinaţii alcătuiesc tot ceea ce putem vedea sau simţi la nivel fizic.
Aceste combinaţii, sau (după cum le place lor să spună), aceşti compuşi
chimici, sunt supuse anumitor legi, din care una este legea asimilării,
iar alta legea respingerii”. „Dar, domnilor, aş fi Eu nevoit să le dau
replica, văd că vorbiţi din nou de legi, ceea ce Mă duce din nou cu
gândul la un Legiuitor”. „Prietene, Mi-ar spune ei, nu asta am vrut să
spunem noi. Diferitele tipuri de substanţe au caracteristici variate,
care le permit să intre în combinaţii diferite, în timp ce alte asemenea
combinaţii sunt imposibile”. Văzând din nou că nu putem fi pe deplin de
acord cu profesorii, vom fi nevoiţi să ne bazăm iarăşi pe noi înşine şi
pe cele cinci simţuri ale noastre, punându-ne din nou întrebarea: „Ce
este substanţa?” Răspunsul simplu pe care ni-l dă inima este:
„Substanţa” nu înseamnă ceva anume. Ea reprezintă doar un termen
generalizat, care pune un semn de egalitate între toate lucrurile,
nepermiţând nici un fel de varietate. Dacă ne-am propune să definim tot
ceea ce există în universul vizibil ca fiind substanţă, ar fi imposibil
să găsim o singură definiţie pentru combinaţii precum cea dintre o masă
densă şi lumină, sau între un obiect solid şi unul volatil. În cel mai
bun caz, putem spune că „substanţa” este reprezentată de marele spaţiu
eteric care se extinde dincolo de atmosfera pământului, în care sunt
prezente toate ingredientele care alcătuiesc corpurile cereşti şi
atmosferele din jurul acestora. Acesta este singurul depozit universal
de substanţă, din care este clădit întregul cosmos.Cât despre pământul şi atmosfera sa înconjurătoare, substanţa nu mai
este „substanţă”, căci elementele sale simple sau combinate sunt supuse
unor forţe superioare, precum viaţa şi mişcarea, care le silesc să îşi
modifice forma, să se transforme şi să apară într-o formă nouă, ca ceva
complet diferit. Substanţa pământului este supusă anumitor legi, care
fac ca formele sale primitive (elementare) să nu mai fie posibile.
Aceste componente individuale sunt deja atât de strâns unite întrucât
alcătuiesc un ansamblu perfect unitar (o unitate în sine), opunându-se
separării prin mijloace artificiale. Domnii cei învăţaţi sunt convinşi
că au descoperit „legi ale naturii”, dar numai pentru că nu recunosc
puterea superioară care domneşte asupra întregii creaţii şi care poate
realiza orice doreşte, şi anume puterea Spiritului. Oamenii de ştiinţă
nu recunosc faptele decât acolo unde natura operează prin mijloace
grosiere, vizibile pentru instrumentele lor. De aceea, ei nu pot
înţelege că dincolo de neîncrederea lor, există totuşi un principiu mai
subtil decât toate analizele lor chimice, decât microscoapele şi
telescoapele lor, decât barometrele, electrometrele, termometrele şi
anemometrele lor. Ceea ce observă ei nu sunt decât nişte procese
empirice care au loc în eprubetele lor, cărora le acordă o importanţă
mult prea mare, fără să le înţeleagă. Refuzând să îl recunoască pe
Dumnezeu, Marele Legiuitor, ei învestesc aceste substanţe cu
inteligenţă, spunând: „Ele urmează numai cutare sau cutare impuls”, la
fel cum procedează ei înşişi, atunci când îşi urmează impulsul
materialist şi iluzia că ştiu ceva, deşi sunt orbi şi ignoranţi. Ei nu
doresc să descopere adevăratul mister al naturii, şi anume corelaţia
dintre materie şi spirit, manifestată în propriul lor creier, a cărui
materie cenuşie – această masă materială şi vizibilă – produce rezultate
spirituale, sau de propriul lor corp, al cărui metabolism le permite să
se bucure de o viaţă sănătoasă. Nu, ei nu sunt de acord cu aceasta,
căci nu doresc să accepte existenţa spiritului! Aceşti domni, care nu
doresc să accepte existenţa Domnului, a puterii superioare, deşi ar
putea să-şi dea seama cu uşurinţă că spiritul domneşte asupra materiei
observându-şi propriul corp, vorbesc de legi ale naturii care
structurează energia şi materia în formele pe care le văd şi în forţele
invizibile pe care le simt. În ceea ce priveşte propriul lor corp, ei nu recunosc însă aceste legi
ale naturii, dorind să îl controleze într-o manieră autocrată. „Cât de
slabi şi de subiectivi sunteţi, o, oameni orbi!” le strigă întreaga
natură, atât cea vie cât şi cea aparent moartă. „Noi existăm,
într-adevăr, dar nu suntem înlănţuiţi întâmplător sau potrivit ,legilor’
voastre, ci avem drept cauză o putere superioară, atrăgându-ne şi
respingându-ne reciproc în funcţie de individualitatea noastră, şi
aceasta numai pentru a vă asigura vouă, scepticilor, un sejur agreabil
pe această planetă, dar şi pentru a vă striga în permanenţă ceea ce – în
orgoliul şi ignoranţa voastră nemăsurate – nu doriţi să auziţi: Da,
existăm, dar nu în calitate de ,energie’ sau ,substanţă’ aşa cum ne
priviţi voi, oameni orbi, ci în calitate de spirite. Chiar dacă suntem
întemniţate într-o măsură mai mare sau mai mică, noi suntem cele care
creăm formele, distrugându-le şi recreându-le în permanenţă. Mai devreme
sau mai târziu, vom scăpa din acest conflict spiritualizat şi vă vom
demonstra că tot ce există în natură este spirit, lucru pe care voi
refuzaţi să-l înţelegeţi, cu toate revelaţiile pe care vi le oferă
natura vizibilă şi invizibilă. O, oameni mândri, voi nu recunoaşteţi că
ceea ce ştiţi nu înseamnă nimic! Când veţi fi în stare să exclamaţi cu
toată sinceritatea că nu ştiţi absolut nimic, abia atunci veţi putea
spune că aţi făcut primul pas către marea menire cu care v-a înzestrat
marele Spirit, care vă tratează cu atâta compasiune şi graţie, făcând
tot ce îi stă în puteri pentru a vă demonstra că el, un Spirit, nu poate
da naştere unei creaţii materiale, ci numai uneia 100% spirituale!”
După ce v-am explicat cât de absurde sunt ipotezele materialiste ale
ştiinţei, să trecem la ceea ce ne interesează, pentru a le demonstra
scepticilor (de bună credinţă) că nu există „energie” sau „substanţă”,
ci numai „spirite” şi un Creator Spiritual Suprem! Prima întrebare pe care merită să ne-o punem este: ce anume este
„spiritul” şi din ce este alcătuit el? Răspunsul la această întrebare nu
este deloc uşor, dar Mă voi strădui să vă clarific această chestiune cu
ajutorul unui exemplu, pentru a putea face mai uşor diferenţa între
„spirit” şi „manifestarea forţei”. Să presupunem că cineva doreşte să
înceapă o anumită lucrare, care, potrivit înţelegerii sale, dacă va urma
unei anumite logici şi dacă va fi urmărită cu perseverenţă, ar trebui
să conducă la un anumit rezultat. Pentru a o finaliza, el trebuie să
conceapă mai întâi o idee, să reflecteze asupra ei şi să îşi imagineze
mental toate etapele pe care va trebui să le urmeze, de la prima la
ultima. După ce s-a gândit la toate, până la cele mai mici detalii, el
va trebui să-şi procure instrumentele şi materialele de care are nevoie,
iar apoi, sub influenţa ideii originale, va combina, va amesteca şi va
prelucra aceste materiale până la obţinerea rezultatului dorit. Dacă
veţi analiza acest proces, veţi constata că puterea care conduce la
obţinerea rezultatului final este ideea spirituală care a stat la baza
întregului proiect. Toate elementele care vor alcătui în cele din urmă
proiectul realizat trebuie mai întâi impregnate cu energia acestei idei
originale, pentru ca, sub influenta ei, să se combine şi să se
armonizeze într-un ansamblu omogen, care nu face altceva decât să
exprime ideea concepută initial. Acest proces de spiritualizare a
materiei, sau de utilizare a ei pentru a-şi împlini scopurile, această
trezire a elementelor spirituale care se odihnesc în interiorul
materiei, subjugându-le într-un efort colectiv, reprezintă viaţa, sau
axul motor al întregii maşinării. Această forţă vitală activă, care
transcende toate elementele măsurabile şi nemăsurabile, este „Spiritul”.
Spiritul are diferite nivele de conştiinţă, cel mai înalt fiind Eu,
Creatorul unic şi Domnul întregii creaţii, în care sălăşluieşte întregul
potenţial al acestei puteri. De vreme ce această putere are drept scop
creaţia într-o anumită logică (logică ce apare pentru voi sub forma
legilor naturii), rezultă în mod evident că dacă ceva este creat pentru a
fi permanent, el nu poate fi distrus, ci numai prezervat. De aceea,
această putere spirituală trebuie „să-şi găsească plăcerea” în ceea ce a
creat, să se simtă apropiată de obiectul creaţiei sale, şi în ce
altceva ar putea consta această „apropiere” dacă nu în iubire?
Principiul invers, aversiunea, sau impulsul de a distruge obiectul
creat, nu poate fi numit altfel decât ură. Rezultă deci că fiind
principiul activ, creator, al vieţii nepieritoare, Spiritul Primordial
(sau puterea supremă) este sinonim cu iubirea, adică, mai pe scurt, că
Dumnezeu este iubire! Acolo unde există iubire nu poate exista ură, nici
distrugere! Aşadar, întrucât Spiritul Suprem, manifestat de Persoana
Mea ca entitate independentă şi eternă, nu poate avea alt atribut
fundamental decât „iubirea”, rezultă că Eu trebuie să posed în mod
automat şi toate celelalte calităţi atribuite iubirii, fără de care
aceasta nu ar putea exista. Aceste calităţi sunt: blândeţea, răbdarea,
perseverenţa (sau credinţa), umilinţa şi dragostea părintească (având în
vedere că tot ce am creat Eu sunt produsele Mele, deci, cum s-ar spune,
copiii Me}. Mai mult, dacă un Creator doreşte să creeze ceva, El trebuie să-şi
înzestreze creatura cu o scânteie din propriul Său Sine, pentru ca
acesta să semene cu Creatorul său şi să fie demn de El! Altfel spus,
pentru a crea toate universurile, cu sorii şi planetele lor, cu lumile
minerale, vegetale şi animale, am fost nevoit să înzestrez fiecare din
aceste părţi cu o scânteie din Sinele Meu, cu dorinţa de a evolua
treptat şi de a se întoarce la Mine. În virtutea legii rezonanţei,
potrivit căreia „elementele asemănătoare se atrag”, scânteia spirituală
atrage în jurul ei anumite elemente (care îi sunt caracteristice), care
se solidifică sau se condensează, căpătând volum şi formă. Spiritul
capătă astfel un corp. Aceasta este maniera în care a fost creată
întreaga materie, alcătuită din elemente solubile, volatile sau dense,
până la cea mai dură rocă. Principalul constituent este întotdeauna
spiritul, care se combină cu alte spirite de acelaşi fel sau diferite,
generând mase mai mari sau mai mici, mai mult sau mai puţin solide. Un
exemplu plastic este apa, care reprezintă un element flexibil, cu o
densitate moderată, dar care, sub influenţa focului, se transformă în
vapori; invers, dacă din structura ei scapă o anumită cantitate de
căldură, ea capătă aparenţa densă a gheţii. Apa se solidifică numai
prin pierderea căldurii, adică a iubirii care atrăgea particulele sale
elementare. Iubirea este forţa care uneşte totul în acest univers. Ea
este sinonimă cu un alt factor vital, şi anume căldura.Când iubirea uneşte două sau mai multe spirite (sau particule
spirituale), din această fuziune se naşte o stare beatifică sau o
cantitate de căldură. Oriunde apare căldura, apare implicit impulsul
către o stare mai bună, către o combinaţie mai subtilă, mai rafinată.
Astfel se naşte cel de-al doilea factor vizibil: viaţa. Acolo unde nu
există iubire, nu există nici căldură, iar unde nu există căldură, nu
există viaţă! La rândul ei, fiind un produs al căldurii şi iubirii, sau
al fricţiunii care se naşte datorită mişcării dintre diferitele
particule spirituale întemniţate în materie, viaţa dă naştere unui alt
factor al creaţiei. Oriunde există căldură, există fricţiune; invers,
oriunde fricţiunea creşte, apare căldura, şi odată cu ea starea materiei
se modifică. Particulele spirituale capătă alte forme, mai uşoare, mai
subtile, corespunzând unei stări superioare de eliberare. Această
eliberare parţială generează o stare de fericire care se manifestă prin
vibraţii puternice, manifestare pe care o numim lumină! Aşadar, oriunde există iubire, există căldură; oriunde există căldură, există viaţă; şi oriunde există viaţă, există lumină!
Aceştia sunt cei trei factori principali care stau la baza creaţiei,
care o susţin şi fără de care nimic nu ar putea exista. Indiferent de
obiectul creaţiei, unul din cei trei factori trebuie să predomine. Dacă
toţi cei trei factori ar înceta să existe, nu am mai putea vorbi de
creaţie, de viaţă, de căldură, ci doar de moarte, frig şi dezintegrare
sau distrugere, pentru ca părţile dizolvate să se poată întoarce din nou
la ciclul primordial al creaţiei. Aşadar, „energia” nu este altceva
decât impulsul spiritual de a crea ceva nou din ceea ce există. Când
acest impuls se manifestă în realitate, oamenii voştri de ştiinţă îl
recunosc sub numele de legi ale naturii.„Substanţa” nu este altceva decât un principiu spiritual solidificat,
care şi-a pierdut cu mult timp în urmă forma primordială, căpătând o
aparenţă mai solidă şi mai grosieră (aşa cum o puteţi vedea chiar pe
pământul vostru), în această ipostază, ea nu mai este substanţă, ci
materie. (N. Tr. Regăsim acest limbaj conceptual pretutindeni în opera
lui Lorber, unde termenii de „substanţa” sau „substanţial” se refera
întotdeauna la universul subtil (astral), în timp ce termenul de
„materie” se referă la universul fizic.). Influenţa celor puternici
asupra, celor slabi, a celor mari asupra celor mici, generează
dezintegrarea acesteia, eliberând spiritele întemniţate în ea şi
deschizându-le calea către nivelele superioare de existenţă. Această
diviziune, generată ca urmare a influenţei reciproce a obiectelor create
unele asupra celorlalte, se manifestă sub ochii voştri sub forma
„vieţii” – marea lege naturală a „naşterii şi a morţii”. Prin puterea sa
de dizolvare, moartea reprezintă principiul complementar al vieţii,
care permite intrarea în marele joc al creaţiei urmată de ieşirea din
joc şi renaşterea într-o formă superioară, în acest fel, elementele
spirituale parcurg drumul înapoi, către Mine, proces numit evoluţie. De
aceea, ceea ce savanţii voştri numesc legi ale naturii (care nu fac
altceva decât să urmeze voinţa Mea), nu sunt în realitate decât o viaţă
spirituală, care depăşeşte cu mult – ce-i drept – tot ceea ce pot
înţelege la ora actuală aceşti savanţi. De altfel, tocmai din acest
motiv, pentru că Principiul spiritual refuză să se supună voinţei lor şi
nu acceptă să devină monopolul lor exclusiv, ei au decis să-l conteste
cu totul. Pentru ei nu există Dumnezeu, nu poate fi vorba de un
Legiuitor, deşi vorbesc de legi ale naturii. Mai mult, conform teoriei
lor materialiste, „substanţa” este cea care îşi creează propriile legi,
dovedindu-se astfel o substanţă inteligentă! Pentru ştiinţă, legile nu
reprezintă altceva decât o „necesitate”, care face ca tot ce există în
univers să se dizolve în elemente substanţiale şi să-şi reînceapă ciclul
mecanic. Conform acestei viziuni, nu se poate vorbi de o evoluţie
ascendentă, ci numai de o stagnare eternă. Dacă aceşti savanţi se
mulţumesc să se transforme, după disoluţia finală, în oxigen, carbon sau
azot, ori alte elemente măsurabile sau nemăsurabile, personal, Eu nu am
nimic împotrivă. Le-aş putea chiar îndeplini dorinţa, obligându-i să
înoate în supa cosmică timp de câteva milioane de ani, în atmosfera unei
planete sau alta.Chiar şi aşa, mai devreme sau mai târziu tot va veni ziua în care
conştiinţa dinlăuntrul lor se va trezi din această stare de vis, simţind
nevoia să se manifeste, dar atunci, calea de la o particulă de aer la
un suflet uman va fi mult mai lentă şi mai dureroasă! Până acum, am
ţinut cont de liberul lor arbitru şi i-am lăsat să facă ce vor. Culmea
este că atunci când se confruntă ei înşişi cu disoluţia „finală” pe care
au proclamat-o toată viaţa cu atâta sânge rece, cei mai mulţi dintre ei
doresc să retragă tot ce au scris de-a lungul vieţii, renunţând la
imaginea dezolantă pe care au prezentat-o lumii şi pe care au încercat
s-o impună şi altora. Din păcate, această retragere nu mai este posibilă
acum! Dacă nu ar exista iubirea şi compasiunea Mea nelimitată, aş fi
nevoit să Mă port altfel cu aceşti copii neascultători. Din fericire
pentru ei, Eu Mă port precum omul care vede şi care îl iartă pe orbul
care a intrat din greşeală în el, chiar dacă l-a doborât la pământ. Căci
orbul nu ştie ce a făcut. Spiritul este omniprezent, oricât de mult
s-ar opune filosofii şi savanţii voştri. Fără spirit nu ar putea exista
nici creaţie, nici soarele de pe cer, nici viaţa, aşa cum o ştiţi!
Elementul spiritual este cel care dăruieşte viaţa şi impulsul de a se
mişca formelor rigide şi moarte ale materiei, îndemnând toate creaturile
să se bucure şi să aspire către Spiritul suprem, către iubirea
personificată, către Mine. Fără spirit nu ar exista iubire, şi ce ar fi
viaţa fără iubire? Doar un haos, o natură rece, fără nici un principiu
care să încălzească, să aline, să lumineze! Chiar şi viaţa voastră
pământească, ce ar fi ea fără iubire? Ce sentiment cunoaşteţi voi mai
presus de iubire? De ce vi se pare natura atât de frumoasă şi de
încântătoare? De ce trezeşte muzica în voi sentimente atât de exaltate
şi de sublime? Ce anume inspiră şi încălzeşte sărmana inimă care suferă
şi plânge? Venite din sferele spirituale invizibile, razele iubirii
pătrund în natura voastră materială şi vă impulsionează să vă căutaţi
unii pe alţii, să vă mângâiaţi reciproc, să vă îmbrăţişaţi, pentru a
simţi astfel bătaia inimii celuilalt, care, la fel ca şi a voastră,
reprezintă un imn de slavă închinat frumuseţii şi sfinţeniei. Ce ar fi
întreaga voastră lume vizibilă dacă nu ar exista această punte
spirituală care uneşte toate fiinţele vii, care face legătura voastră cu
Mine, care vă atrage către Mine, şi pe Mine către voi? Ce aţi fi voi
fără iubire?Acest sentiment beatific şi sacru este singurul care vă poate conduce
dincolo de limitele universului vostru fizic, dincolo de stele, acolo
unde vă aşteaptă, în starea sa perfectă de beatitudine şi pace eternă,
Cel care v-a dăruit o scânteie din propriul Său Sine şi care nu doreşte
altceva decât ca voi să înţelegeţi că fără iubire, lumea ar fi fost
creată în zadar! Priviţi această lume ca pe un spectacol spiritual, în
care spiritele, unite în mii de forme, cântă împreună acelaşi imn de
slavă: „Dumnezeu este iubire!”, indiferent dacă este vorba de o rază de
lumină provenită de la o stea îndepărtată sau de viermele care se
târăşte la picioarele voastre. Da, eu sunt „Iubire”, Eu sunt „Spiritul”
care a creat totul şi care susţine totul prin iubirea Sa. Eu sunt
Dumnezeu, Cel care a coborât cândva la voi, pe acest mic pământ, pentru
a-şi realiza cea mai mare dintre lucrările iubirii şi smereniei Sale.
Da, Eu sunt Dumnezeu, Cel care, deşi Spirit Atotputernic, nu doreşte să
fie singur în creaţia Sa. Eu sunt acel Dumnezeu care doreşte să fie un
Părinte şi să-şi vadă copiii în jurul Său, dispuşi să-i acorde iubirea
lor necondiţionată, cu toată puterea Lui absolută! Acesta este motivul
pentru care nu încetez să vă reamintesc continuu acelaşi mesaj: „Nu vă
uitaţi originea! Voi sunteţi fiinţele create de Mine, deci scântei
spirituale! Urmăriţi prin acţiunile voastre să deveniţi demni de Mine,
pentru a fi din nou copiii Mei!” Acesta este mesajul pe care vi-l strigă
toate cerurile şi toate profunzimile creaţiei Mele, ca să-l puteţi auzi
oriunde v-aţi afla: „Iubiţi-l pe Dumnezeu mai presus de orice! Căci El
este Iubire, El ne-a creat pe toţi pentru a iubi – şi numai pentru a
iubi! Urmăriţi să deveniţi la fel ca El, pentru ca mesajul Lui să nu fie
irosit!” Acest apel răsună pretutindeni. Treziţi în inimile voastre
sentimentul iubirii, încântaţi-L pe Tatăl cu iubirea voastră, inclusiv
faţă de semenii voştri. Aceasta este dorinţa Tatălui vostru! ” -sursa- SECRETELE VIEȚII-
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire. gabriella.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu