Totalul afișărilor de pagină

28 iun. 2014

Multumesc Maestrei mele doamna Victoria Mocanu Gheorghita ...

Participarea la seminarul de Reiki cu doamna Victoria Mocanu Gheorghita a venit ca raspuns la foamea mea nebuna de lumina, caldura si iubire dar mai presus de orice,la dorinta fierbinte de a alina tot ce este suferinta profunda, sufleteasca prin atingere.Aveam informatii despre Reiki de peste 10 ani...stiam totusi ca nu eram inca suficient de pregatita  pentru aceasta.Trebuia sa mai exersez cateva randuri de boli, sa mai invat cateva lectii de viata ca sa spun in sfarsit stop suferintei, fricii sau frustrarii.Am fost impresionata de senzatiile traite la initiere. Cu siguranta nu le voi putea uita pentru ca au fost fascinante , intense si cu totul deosebite...acele culori si imagini mi-au ramas in suflet. Acum am impresia ca am fost ca un glob gol pe dinauntru care a fost adus intr-o baie de lumina, culoare , puritate si care a fost strapuns si poleit cu ele.Cursul mi-a placut enorm si mi-a captivat atentia in mod continuu. Multitudinea de informatii, dublata de trairile date de initieri m-au facut sa cred ca a fost un adevarat tur de forta pentru mine , dar care a meritat din plin. Multumesc inca o data Maestrei mele doamna Victoria Mocanu Gheorghita ...ii sunt profund recunoscatoare pentru tot ce mi-a daruit ...si anume oportunitati nebanuite, experiente ,lumina ,iubire si  cunoastere..
 Linia de transmitere a cunoaşterii Reiki – Liniajul
 Mikao Usui – Chujiro Hayashi – Hawayo Takata – Phillys Lei Furumoto –
Lee Farmer – William Rand – Niţă Mocanu – Dorina Mocanu – Victoria Mocanu Gheorghita.
 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu