Totalul afișărilor de pagină

27 sept. 2017

Cum sa devi om de lumina?...

Azi am citit ceva interesant: Cum sa devi om de lumina? Dar toti santem oameni de lumina, toti venim din lumina si ne indreptam spre lumina, spre lumina divina! Sant multi care pe moment sant rataciti, dar asta nu inseamna, ca la urma nu isi vor gasi drumul spre lumina, spre lumina lui Iisus, pe drumul luminii lui Iisus, ne va calauzi pasii sufletul si de acolo nu mai este mult ca sa ajungem, de unde am venit. Multi nu crede ce spun pentru ca nu stiu de unde au venit si unde se vor indrepta, au uitat, dar nu este nici o vina, a nimanui, pentru ca intr-o zi singur va gasi drumul, calauza va fi sufletul. De aceea va rog sa pastram sufletul curat si sa iubim pe totii neconditionat! Corpul nostru emana lumina, se numeste DH-s,al meu este peste 90, si. Maestrul meu a masurat si cand am intrebat mi-a raspuns 90 si, bine 90 si cat? Nu stiu, dar ce am masurat eu era foarte mare 120. Acum nu stiu, dar vad lumina a umbrei mainilor pe gresia din baie, vad lumina iesind din fiecare degete, o lumina de culoare opal fara de sfarsit, dar si din copul meu si nu de azi, ci din ani de zile, asta nu pot explica,trebuie vazut, simtit. Cred ca de aceea imi place mult sa fac tratamente la distanta, pentru ca fac fara nici o greutate, iar bolnavul simte puternic, bine sant persone ne receptive,dar asta nu insemna, ca nu intra la locul bolnav.....v-am povestit sa stiti, ca sant oameni de lumina divina!.
-sursa-
Erzsike Banea
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu