Totalul afișărilor de pagină

8 aug. 2016

ÎNGERII CLARVIZIUNII ...

Există îngeri specialişti
pentru fiecare situaţie în parte, iar dezvoltarea
capacităţilor paranormale nu este o excepţie. „Îngerii
clarviziunii” monitorizează şi conduc chakrele celui
de-al treilea ochi, ajutându-ne să ne dezvoltăm
vederea spirituală.
Spune mental: „Îngeri ai clarviziunii,
vă chem acum. Vă rog să înconjuraţi cel de-al treilea ochi
al meu cu energia voastră vindecătoare şi curăţătoare. Cer
ajutorul şi asistenţa voastră pentru deschiderea completă a
ferestrei mele spre clarviziune acum. Mulţumesc.”
 Vei simţi
probabil furnicături şi schimbări ale presiunii aerului
în capul tău – în special între cei doi ochi fizici – pe
măsură ce îngerii clarviziunii îşi îndeplinesc munca
de vindecare.
Vindecarea în timpul somnului: Când dormim,
mintea noastră sceptică este şi ea adormită. De
aceea, atunci e momentul ideal să ne implicăm în
vindecarea spirituală. Cu mintea sceptică adormită,
egoul tău nu poate bloca îngerii să execute asupra
ta curăţări miraculoase. Astfel, de îndată ce eşti
gata să-ţi deschizi clarviziunea, cere îngerilor tăi şi
oricui altcuiva din lumea spiritelor cu care lucrezi,
să vină în visele tale.
 Un exemplu cum să ceri este,
„Arhanghele Rafael, te rog să intri în visele mele în
această noapte. Te rog, trimite energii vindecătoare
către cel de-al treilea ochi al meu şi alungă orice teamă
care ar putea să-mi blocheze clarviziunea. Te rog,
ajută-mă să văd clar cu vederea mea spirituală.”

-sursa- Doreen Virtue


 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu