Totalul afișărilor de pagină

16 sept. 2019

Schimbă-ți viața din temelie, spunând în gând aceste 2 cuvinte...

După ce am citit în cartea de Joe Vitale și Hugh Lin ce acțiune poate avea sintagma „Te iubesc”, eu am început s-o folosesc în toate situațiile. Inițial, o spuneam în gând atunci când mă trezeam, luam micul dejun, făceam duș, vorbeam la telefon sau mă plimbam. După care am început s-o spun cât mai des oamenilor apropiați. Să știți că unii deveneau confuzi sau foarte surprinși, însă niciunul nu mi-a zis: „Ai înnebunit?” sau „E totul în regulă?”. Toți îmi zâmbeau, iar unii chiar îmi răspundeau la fel: „Și eu te iubesc”.
Această expresie mi-a schimbat viața: înainte viața mea era foarte grăbită și complicată, acum e armonioasă și plină de magie. Eu cred că orice om, în adâncul sufletului, la fel cum și eu, are nevoie de iubire. Atunci când spui „Te iubesc” tu îți purifici energia și o propagi și celor din jur.
Gândește-te la ceva sau la cineva care încă te scoate din echilibrul spiritual. Poate fi vorba de o problemă de sănătate sau de un conflict cu un coleg de serviciu.
Concentrează-ți conștientul asupra acestui lucru și începe să spui în gând „Te iubesc”. Te poți adresa Universului sau lui Dumnezeu. Chiar dacă nu ești sigur de eficacitate, pur și simplu continuă. Tot ce trebuie să faci este să repeți cuvintele „Te iubesc”.
Peste o perioadă vei începe și să simți această dragoste și vei putea să influențezi asupra acestei situații sau persoane.
Permisul tău, care te duce în lumea vindecării și a îndeplinirii dorințelor, este simpla frază: „Te iubesc”. Ideea constă în a iubi tot ce te înconjoară. Iubirea transformă energia și o eliberează.
Doctorul Hugh Lin a spus că în această simplă frază „Te iubesc” sunt 3 elemente – recunoștință, respect și transformare. Cu ajutorul acestor elemente se poate schimba orice.
Chiar dacă ai o atitudine sceptică față de această idee, începe să spui „Te iubesc” în gând, nu vei face nimic rău, încearcă și vezi ce se va întâmpla!
Te iubesc!
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu