Totalul afișărilor de pagină

29 mar. 2020

Rugaciune angelica inainte de culcare...

Aceasta rugaciune ajuta atunci cand este rostita de 3 ori cu fermitate si credinta deplina inainte de a adormi. Ea creeaza o aura de protectie imbatabila.Poate fi rostita si in alte momente ale zilei cand simtim ca avem nevoie de ajutor.
„Fie ca Sfantul Arhanghel Mihail sa fie si sa ramana mereu in dreapta trupului si a fiintei mele
Fie ca Sfantul Arhanghel Gabriel sa fie si sa ramana mereu in stanga trupului si a fiintei mele.
Fie ca Sfantul Arhanghel Uriel sa fie si sa ramana mereu in fata trupului si a fiintei mele
Fie ca Sfantul Arhanghel Rafael sa fie si sa ramana mereu in spatele trupului meu si a fiintei mele
Fie ca Preasfanta Prezenta a Duhului lui Dumnezeu sa fie si sa ramana mereu deasupra capului si a fiintei mele. ”
Amin

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu