Totalul afișărilor de pagină

17 mar. 2020

Un Maestru este in primul rand un OM.....

Recunosc ca m-am gandit mult daca trebuie sa scriu despre acest subiect.Stiu ca o sa existe persoane care nu o sa fie de acord cu mine si de la care o sa-mi iau cateva injuraturi.Chiar cu acest risc,eu tot o voi face.Am observat in onlaine, in ultimul timp sesiuni de rugaciuni pe care le organizeaza si cei mai mari Maestri.Totul este bine , frumos si bineinteles benefic.Dar daca tot esti mare initiat si mare Maestru de ce nu te oferi in aceste zile cu isteria acestui virus,sa faci sedinte de vindecare,de transmitere de energie fie de orice fel,reiki,karuna,shamballa ,energia ingerilor sau orice alt sistem energetic.Acest virus trece cu ajutorul medicilor,dar daca vine si pe parte energetica este si mai bine.Imi cer iertare daca lezez pe cineva,dar se pare ca in ultimul timp se fac aceste transmiteri cu mentiunea de a avea un castig.Sunt constienta ca trebuie sa fie si un schimb de energie,dar avand in vedere ca trecem printr-o perioada critica,ar trebui sa facem acest lucru cu iubire,daruire si compasiune .Ma scoate din sarite cand vad mesaje de la acesti maestri catre diverse persoane care le recomanda "lasa-mi un mesaj privat".De ce oare?Daca fiecare dintre noi am face aceste terapii voluntar si fara nici un folos material,am fi multumiti ca am facut ceva in folosul semenilor nostri.Sa stiti ca nu bat campii si multi dintre voi stiti si imi dati dreptate.Acest virus se vindeca destul de repede prin terapii energetice chiar si in faza avansata si bineinteles cu ajutorul medicilor care in ultimul timp sunt pe baricade si fac eforturi mari.Nu vreau sa dau cu piatra in nimeni,cunosc cateva persoane care fac aceste terapii cu multa daruire si iubire  si care o fac din propie initiativa pentru ca asa simt ca trebuie sa puna umarul .Fac o mica observatie,in legatura cu acest virus,cel ce transmite energie,trebuie sa-si faca o protectie serioasa.Spun acest lucru pentru ca exista si initiati de gradul 3 reiki care din dorinta de a face bine,pot sa faca o greseala care pot sa-i afecteze.Asadar protectia ta ca cel care face terapia este lucrul cel mai importat.
Indemnul meu in aceste zile,este sa putem ajuta,dar sa o facem cu dragoste si daruire ,fara sa ne gandim la noi.
Cand vezi un rau care se raspandeste, intorcand capul , inseamna ca inchizi ochii din lasitate sau dintr-o perceptie religioasa. Cand o neintelegere iti aduce tie ca om un necaz, este rau. Cand insa o anumita neintelegere se transforma in neintelegere nationala si iti distruge natia si familia, deja este un dezastru, pe care nu-l poti opri, intorcand capul,ci doar printr-o atitudine de acceptare.Mai aud pe unii care trimbiteaza ca „toti suntem maestri”.
Departe de adevar. Asta este doar asa , ca sa ne pacalim cu iluzii.
Cum bine spunea un prieten… poate fiecare suntem niste „mici maestri”.
Cred ca este timpul cei care am studiat aceste terapii sa ajutam si noi putin la aceasta pandemie.Cei care cunosc stiu ca se poate,dar subliniez este timpul sa practicam cu multa iubire ,daruire si fara sa ne gandim la foloase materiale.Acum este timpul sa gandim asa,pentru ca nu santem guru,primim energia Universala de la Dumnezeu.Daca Dumnezeu mi-o da mie ca initiat,eu de ce nu pot sa ajut.
Un Maestru este in primul rand un OM.
Iubeste mult oamenii ,misiunea sa,tot ceea ce este,fara conditionare si asteptari.Cei care parcurgeti acest articol am rugamintea sa -l cititi cu atentie si daca gresesc accept si injuraturile.

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu