Totalul afișărilor de pagină

13 iun. 2018

Algoritm pentru refacerea sufletului ( SN )...

Se activeaza palmele cu toate simbolurile cunoscute cu intentia de deschidere si aducere inapoi catre toate planurile si dimensiunile , CKR,SHK,HZSN,DKM, ca sa dezleg tot ce este legat cu intuneric, CKR invers ca sa dezleg tot ce este legat cu lumina.
In numele Tatalui , al Fiului si al Sf.Duh sa vina in palmele mele din orice plan sau dimensiune sufletul meu( SN )originar , care mi-a fost luat,s-au l-am pierdut , sa vina acum in planul acesta material, intreg, limpede , curat , cum mi la dat Dumnezeu la nastere, ca-n baia Sfantului Botez si stralucitor ca lumina Sf.Duh.Doamne pune te rog informatia si lumina necesara, suficienta si eficienta, refaceri si curatari acestui suflet.
Asteptati sa simti palmele activate si se continua:
In numele Tatalui , al Fiului si al Sf.Duh cu lumina si iubirea Sfintei Treimi ce curge prin palmele mele se anihileaza si se transforma de pe ( numele persoanei ) toate programele si subprogramele malefice, toti algoritmi,conceptele si supraconceptele malefice,toate spatiile malefice,cu EBF( energia benefica fundamnetala) variabil si reintoarcere.Anihilez si transform toate amprentele si infoenergiile malefice, toate formele gand malefice si cu reintoarcere si tot ce s-a facut sau s-a trimis de rau pe sufletul ( numele persoanei ) si prin care mi s-a incalcat liberul arbitru sa raman curat pur si stralucitor ca lumina Sfantului Duh.Amin
Se face crucea dubla Radiestezica.
In numele Tatalui , al Fiului si al Sf.Duh se reface si se reintegreaza in toate structurile si campurile mele , in acest plan material si sa se manifeste acum , sufletul meu originar, pentru ca este al meu si mie mi la dat Dumnezeu.Doamne pune te rog informatia si lumina necesara , suficienta si eficienta refaceri acestui suflet.( Cu palmele activate se trage asupra persoanei).
Multumesc Doamne.
-sursa- http://www.caleasprelumina.ro/algoritm-pentru-refacerea-sufletului-sn/-

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu