Totalul afișărilor de pagină

6 iun. 2018

Vreau sa ma intorc cat mai repede acolo...

"Buna, am trecut si eu printr-o experienta la limita mortii.
In cateva cuvinte pot spune ca a fost Minunat, cand am plecat de aici a fost momentul cand m-am regasit pe mine, complet, in multa libertate, lumina, iubire si frumusete.
Experienta a fost pregatita dinainte cam cu 2 luni, am inceput sa percep Ingeri, chiar sa-I vad, cu o saptamana inainte mi s-a transmis sa accept ce se va intampla, ca vine de la Dumnezeu :)
A fost ca un curs pregatit in detaliu de fiintele de Lumina, ma simteam atat de iubit si primit de Ei, intr-un mod atat de minunat, ca pastrez si acum savoarea acelei Iubirii nepamantene.
Nu a fost inregistrata de aparate o moarte clinica, nici nu eram la spital, ce bine a fost asa, nu erau medici cu mine care sa incurce lucrurile, asa ca procesul a fost natural si complet.
Am iesit cu totul din aceasta lume in lumina fiind, s-a luminat si mai mult (greu de explicat cum) si am intrat intr-o lume paradisiaca in care totul se desfasura intr-o libertate de nedescris, zburam printre fiinte de energie-culoare-lumina care se jucau ca intr-un dans cosmic, se uneau, se desparteau, semana cu o mandala uriasa si vie, construita din fiinte cu forme fluide, era un joc al iubirii perfect. Toate fiintele de acolo zburau continuu si isi exprimau fericirea, as zice intr-un mod foarte artistic.
Am revenit foarte greu, nu-mi mai aminteam deloc aceasta lume, chiar nu vroiam deloc sa ma intorc, parca reintrasem intr-o lume inerta, lipsita de viata, de iubire, foarte rigida, plina de lipsuri si limite. Chiar inainte sa ies din ea, lumea asta mi-a aparut intr-o viziune rapida ca fiind o mare hazna...Acea experienta este pentru mine un reper al vietii de neuitat. Vreau sa ma intorc cat mai repede acolo, unde am simtit ca este cu adevarat casa mea. O saptamana de zile dupa ce-am iesit cu totul am simtit deasupra mea vortexul de energie care este puntea dintre cele doua lumi. In tot acest timp experientele s-au tot repetat, comunicam cu Ingerii, ii simteam langa mine chiar si in mine, ii vedeam, mi-au dezlegat multe taine ale Universului. O experienta importanta a fost cea in care am perceput Divinitatea intr-un mod uluitor, era ca o Sursa uriasa, coplesitoare, infinita in care se gasea concentrat tot ce se manifesta si ce se poate manifesta, simteam in prezenta Lui ca ma dezintegrez din radacina fiintei, toata lumea Divina era acolo, in jurul Lui si asistau cu totii la spectacolul magnific, de cate ori imi aduc aminte ma trec fiorii si-mi revin starile minunate de atunci.ncepeam sa inteleg Universul, parca intelegeam totul, fiecare parte era legata cu Intregul si se nastea intr-un ritm rapid si precis, fara posibilitatea aparitiei dizarmoniei. Am inteles taina raportului de aur, taina fractalica a Universului, taina armoniei fara limite. Am vazut atunci cum ne limitam singuri noi oamenii, era simplu si clar: din moment ce nu-L punem pe Dumnezeu pe primul plan in tot ce facem, apar in evolutia noatra momente de colaps, necesare pentru reconstructie si o noua sansa. Pana acum am ratat-o mereu ca umanitate, dupa fiecare revolutie/razboi (manifestari ale colapsului) ne intoarcem din nou la ego si vrem sa traim cum credem noi, fara Divinitate. Am inceput sa fac apoi lucruri pe care inainte nu puteam sa le fac, mai exact in domeniul artistic.
Experienta aceea a fost atat de plina, chiar si de informatie, ca si cum as fi descarcat in fiinta mea un pachet concentrat de informatii pe care mintea mea le-a descifrat gradat pana in acest moment, posibil ca nici nu s-a terminat acest proces al descifrarii informatiei."


-sursa-Marius Mitea-
 
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu