Totalul afișărilor de pagină

30 mar. 2019

Călătoria în trecutul vostru, vindecarea prezentului și schimbarea viitorului...

Înainte de a coborî pe Pământ pentru a începe această viață, noi ne alegem părinții care ne pot ajuta cel mai mult să ne învățăm lecțiile pe care ni le-am propus și să ne îndeplinim astfel misiunea, sau să îi ajutăm noi pe ei să își învețe acele lecții, pentru a trece la nivelul următor de evoluție. Noi venim în familii de 10-30 de suflete, și avem contracte prin care să ne sprijinim reciproc. Toate acestea sunt discutate și decise împreună cu un Consiliu Celest al Înțelepților.
Călătoria despre care vă vorbesc este concepută de Adamus de Saint Germain pentru a ne corecta karma individuală, de familie, genetică și ancestrală, de a schimba anumite decizii din trecut, și a comuta pe niște linii de potențial mai favorabil, schimbându-ne astfel soarta în destin, adică karma în dharma. Această călătorie este energizată și ghidată de către el și durează 45 de minute. În cursul ei vom vedea secvențe din viețile noastre anterioare, din spațiul dintre vieți, din lumea de dinainte de Creație, și până înapoi la momentul inițial al creației spiritului, din perioada embrionară, din această viață și din viitor. Ne vom aminti lucruri uitate, împinse de Cenzor în subconștient, vom avea noi conștientizări și ne vom privi pe noi și lumea dintr-o nouă perspectivă.
În timpul acestei călătorii este posibil să primim anumite obiecte. Eu, de exemplu, am primit într-o călătorie o sabie, iar în alta o balanță, pe care le-am introdus în chakra plexului solar. Nu am realizat pe moment la ce îmi vor folosi. În ceea ce privește sabia, am fost sunat la câteva minute după încheierea meditație de o clientă, care m-a rugat să îi tai corzile energetice negative care o legau de fostul prieten. Referitor la balanță, am fost solicitat de altă clientă să o ajut să scape de kilogramele în plus și să își atingă greutatea ideală.
 https://luminasinelui.wordpress.com
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu