Totalul afișărilor de pagină

2 ian. 2020

Gândurile devin realitate...


Gândurile devin realitate. Gândiţi pozitiv! Auzim atât de des aceste îndemnuri. Şi totuşi nimeni nu ne explică, nu ne îndrumă spre o mai bună cunoaştere de sine. O gândire pozitivă nu ne va ajuta dacă în adânc noi avem teamă, sau substraturi negative. Doar repetând ca un papagal nu ne va aduce rezultatele dorite. Ce avem de făcut?
Am studiat în toţi aceşti ani şi am ajuns la concluzia că este foarte important să lucrăm cu noi înşine.
Cum?
Prin întrebări. Creierul este obişnuit într-un fel. Dacă îl scoţi din zona lui de confort, va începe să gândească.
Întrebaţi-vă: De ce am gândul că nu reuşesc în viaţă? Ce anume a dus la activarea lui în subconştient? Ce pot să fac să ajung la un numitor comun cu el? Vreau succes şi totuşi mi-e frică. Vreau sănătate şi totuşi mă învinovăţesc. Vreau relaţii mai bune şi totuşi condamn.
De ce?
Care e rostul?
Care e motivul pentru care gândesc aşa?
Şi mai ales, care e momentul care a declanşat acest obicei?
Rămâi în tine, ascultă-ţi răspunsurile, notează-le, şi apoi poţi să le transformi. După ce le-ai înţeles şi le-ai acceptat.

Invataturi Atlantida
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu