Totalul afișărilor de pagină

16 oct. 2020

Starea emoțională...

Dacă noi suntem atenți și la starea emoțională care determină oamenii să spună anumite lucruri, nu doar la cuvintele propriu-zise, putem răspunde mai ușor dintr-un spațiu al echilibrului la ceea ce spun acei oameni.
Dacă ascultăm doar cuvintele și tonul lor, este ușor să ne lăsăm afectați, să ne supărăm/ înfuriem, să fim indignați/ tulburați și să răspundem la modul dezechilibrat.
Și eu sunt om, și eu mă surprind uneori reacționând dezechilibrat, iar când conștientizez asta, mă opresc, respir profund și revin la o stare de echilibru. Și pot spune că acum conștientizez rapid când am impulsul de a reacționa dezechilibrat și mă opresc imediat.
Cei mai mulți oameni nu sesizează că și-au pierdut cumpătul, nu sunt conștienți că au reacționat dezechilibrat, li se pare că „era normal să se comporte așa”, nu dau nicio atenție la modul în care au reacționat.
Și nu e vina nimănui, pentru că noi nu am fost învățați lucruri elementare ce țin de sănătatea noastră emoțională, care influențează starea de bine. De aceea observăm atât de multă dramă în jurul nostru, atâtea reacții extreme.
Cel mai probabil, dacă tu ești un om care și-a făcut munca interioară, care a lucrat cu emoțiile sale, în general nu ai de-a face foarte des cu oameni care fac o dramă din orice și care reacționează dezechilibrat, pentru că în anturajul tău nu mai sunt astfel de persoane. Însă în următoarele circa două luni, în care are loc o curățare energetică masivă la nivelul umanității, o să vezi peste tot în jurul tău dramă și reacții explozive.
Ca atare, fii foarte atent la acea parte din tine care se simte oripilată, îngrozită sau copleșită de această energie de vibrație joasă din jurul tău.
Dacă eu mă simt oripilat, îngrozit sau copleșit de ceea ce se întâmplă în jur, am un singur lucru de făcut: să am grijă de mine. Iau o pauză de la tot și toate și fac ce consider potrivit pentru a mă echilibra din punct de vedere energetic – stau de vorbă cu un prieten care are o vibrație înaltă, fac o sedință de terapie energetică, scriu în jurnal, meditez, etc. Fiecare știe ce anume îl ajută să se echilibreze. (Lee Harris)

 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu