Totalul afișărilor de pagină

11 oct. 2020

Vindecări paranormale...



"Către mijlocul secolului 19 e.n.,mai mulți exploratori europeni din Africa au semnalat vindecări aparent magice la unele triburi băștinașe. În astfel de cazuri, membrii tribului se adunau în cerc în jurul celui bolnav și repetau în cor,în mod litanic,o mantră stabilită de vrăjitorul lor.În multe cazuri,cel bolnav își revenea în mod miraculos.Abia în secolul 20 e.n.,oamenii de știință au stabilit că vindecarea se producea pe cale telepatică,prin schimb de informații,sentimente și energii vitale dintre bolnav și membrii tribului său.
Reușita mea în recenta operație de un cancer foarte complicat, în fața cărora unii medici au fost reticenți,se explică prin același procedeu.Mai mulți cititori de ambele sexe,instruiți în prealabil de mine cu tehnici de sugestie telepatică și imagerie mentală, s-au concentrat asupra mea,transferându-mi energie și încredere în mod telepatic.Puteți folosi acest procedeu pentru ajutarea rudelor și prietenilor aflați în suferință.Cea mai importantă intervenție a aparținut fetiței mele de suflet, dr. Lavinia Tatomir din Craiova, medic paranormal.Ea mi-a dat viață din viața ei, suferind alături de mine toate simptomele bolii și operației.Astfel de vindecători paranormali trebuie simpatizați ,iubiți și respectați ,căci nu sunt în starea să facă rău nimănui.Ei sunt un fel de îngeri veghetori ai vieții umane terrane.Mulțumesc,fetița mea !"
-sursa-Pavel Corut- 
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu