Totalul afișărilor de pagină

8 mar. 2016

Pasi in iluminare ...

Adamus St. Germain in invataturile sale, ne transmite ca atunci cand facem iluminarea in corp fizic, nu este usor. Marii maestri au realizat iluminarea in spirit. Nu au ramas in continuare pe Pamant sa o traiasca in corp uman. Nu am inteles la acea vreme in ce consta dificultatea.
Azi am inteles.
Azi Maestrul interior a sosit la mine pt a ramane definitiv. Mi-a aparut cu ochii sai imensi si propria infinitate m-a umplut cu belsugul sau.
Azi am inteles pe deplin frumusetea si libertatea oferita de realitatile inconjuratoare  precum si limitele fizicului si a gandului uman. Sa iti simti imensitatea si de asemenea sa ai intelegere si compasiune pt un atom--corpul uman, este maret si coplesitor.
Cand am simtit libertatea oferita de acele spatii in diversitate mi-am pus intrebarea:
- Plec sau raman? Mult prea imbietoare era acea stare fata de ce traim acum, aici. De undeva din interior, alegerea a izvorat la suprafata:
- Raman!
Am fost ajutata sa depasesc momentul, sa ii fac fata.
Adamus St. Germain era deja langa mine:
-“ Ai sa vezi lumea altfel, diferit. O vei intelege altfel, vei descoperi minunatiile creatiei. Fii rabdatoare cu tine. Nu te grabi.”
In starea mea de uimire si coplesire, reuseam sa ii transmit ca nu ma grabesc si ca ele vin firesc si nu pot opri ce s-a declansat.
-“ Vei trai o noua frumusete. Tu o creezi pe masura ce te deschizi. E diferita. Tu o vei descoperi. Nici noi nu o stim. Putem vedea potentialele, dar voi o veti trai si o veti povesti.
Fii rabdatoare cu tine.
Suntem langa tine.”
M-au sustinut pana tarziu  cand am putut singura sa stau fata in fata cu mine. Dar cum sa vorbesti cu infinitul!!! Cu simturile umane nu poti si atunci am observat ca intre mine si el nu mai exista nici o poarta. Puteam fi si aici si acolo sau simultan peste tot.
Seara tarziu iar l-am simtit pe Adamus care imi repeta:
-“ Respira-l pe Eu Sunt; iti va fi de folos.
Aveam sa inteleg spusele lui a doua zi. 
-sursa-http://mihaelapalade.blogspot.ro/2016/01/pasi-in-iluminare.html 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Când omul își realizează sinele simte nevoia să mulțumească. Atunci el își creează din sine imaginea unor persoane iluminate de care a auzit și la care a meditat. Crede că a fost influențată de ele și ajutorul i-a venit din afară. Dar totul este și a fost în potența lui interioară; din el s-a născut viața și el a observat-o. Realizarea sinelui este completă când realismul este complet. Universul se crează din sinele tău și există atât timp cât tu vrei să-l observi. Desigur că există și așa cum vrei tu să-l observi... Aceasta este alegerea ta.

    RăspundețiȘtergere