Totalul afișărilor de pagină

20 dec. 2018

Calea sufletului... ...

Călătoria mea cu mine insămi... Cea mai importantă, cea mai completă si cea mai interesantă călătorie a acestei vieţi. Şi a celor ce-au fost şi vor veni. O călătorie în care aştept să mi se alăture suflete care vibrează cu sufletul meu, care primind darurile pe care cu bucurie le ofer să simtă că prin aceasta sunt mai aproape de Divin. 
     Probabil nu tot ce voi oferi aici vor fi gânduri ale mele. Pentru multe eu voi fi doar un canal, un releu de manifestare. Voi aduce aici tot ceea ce simt că rezonează cu vibraţia mea, în incercarea de a mă descoperi. E un parcurs frumos, de bucurie şi pace. Pentru că nu e ceva ce ,,trebuie" ci e ceva ce ESTE.

 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu