Totalul afișărilor de pagină

12 dec. 2018

Clipa cand m-am regasit...

Omule, nu uita, doar mintea te poate limita.

Inceputul este prima clipa a constientizarii.

Oare de unde vine acest dor de Acasa?
Am cautat in stele, am cautat in carti si povesti, am zburat ca vantul si am luminat tot cerul si Pamantul. 
Sa te gasesc pe tine, Cel ce esti una cu mine, Sufletul meu.
M-am decis sa scriu cateva randuri pe care sa le repet constient, cat mai des, cateva cuvinte care sa ma ajute sa imi mentin echilibrul si sa imi reamintesc ceea ce sunt si ce pot.
In viata oriunde am fi si orice am face este nevoie sa stim ca vointa noastra are putere absoluta in Universul propriu. 
Suntem proprii creatori, iar cand depasim iluzia egoului si ne echilibram cu inima, nimic nu ne poate devia de la calea noastra. 
Nimeni si nimic nu poate interfera cu mine fara voia mea, atentie la cine cerem ajutorul sau cum facem o rugaciune.
Avem putere infinita de a creea, mai ales in lumea spiritului unde esenta noastra este libera si nelimitata.
In lumea spiritului, in afara spatiului linear, depasind timpul si spatiul este necesar sa fim constienti de posibilitatile noastre, incepand de acum sa ne pregatim.
A creea constient inseamna sa fim responsabili si atenti la ceea ce gandim si materializam.
Omul care realizeaza constient ca este un suflet infinit si nemuritor, va deschide poarta
Un infinit pe care fiecare suflet il poate accesa pentru ca el este in noi. 
Afirmatii:
Eu sunt Lumina, Eu sunt iubire, Eu sunt bucurie.
Eu sunt Soarele ce lumineaza intreaga mea viata.
Fiecare celula si fiecare parte din mine se curata si se vindeca cu Lumina mea Divina.
Acum, tai toate legaturile nebenefice spre mine si dinspre mine.
Anulez toate contractele nebenefice mie.
Dizolv cu Lumina Divina tot ce este strain si nebenefic mie, in corpul eteric, energetic sau fizic.
Cer ghidare si ajutor Sinelui meu superior.
Sunt recunoscator corpului meu fizic si il iubesc in totalitate.
Eu sunt present si constient.
Eu sunt infinitul.

https://www.youtube.com/watch?v=fTRMFmJ4dkg&t=29s
 
-sursa- http://spre-infinit.blogspot.com/2017/08/clipa-cand-m-am-regasit.html
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu