Totalul afișărilor de pagină

25 feb. 2020

Intalnirea cu maestrul...

Am fost printre voi, dar nu m-ati recunoscut. V-am vorbit, dar nu m-ati auzit. Sunt in interiorul vostru acum si am venit sa implinesc promisiunea facuta omenirii.
Nu exista nici un colt in Infinitul Univers Cosmic, in care sa nu fie prezenta inalta constiinta a Tatalui. Intreaga Creatie e parte a Sinelui sau. Esenta sa sustine toate particulele existente.
Nu am lipsit niciodata de pe aceasta Planeta. Si nici din interiorul vostru. Eu si voi, suntem aceeasi viata, aceeasi esenta, aceeasi unica constiinta. Lumea empirica se dedubleaza in multiple fete, viata esentiala se integreaza in nucleul Marelui Soare Central.
Beti din apa miraculoasa a Prezentei Mele! Potoliti-va setea in mijlocul desertului vostru! Lasati Recunostinta sa faca sa creasca flacara sa in inima voastra, pentru ca interiorul vostru sa se poata pregati pentru a fi modelat sub caldura focului Spiritului.
V-am dat painea vietii cuvintelor. Aceasta trebuie sa fie alimentul pe care sa-l dati fratilor vostri, pentru ca ei sa va urmeze pasii si sa poata merge pe Cale.
Ati traversat un Portal, ati trecut probele necesare pentru a ajunge aici. Acum trebuie sa mergeti ferm inainte. Drum spre inapoi, nu mai exista. Noile probe va vor face sa cresteti. Sunt parte a procesului vostru de invatare.
Vin la voi sa va conduc catre adevarata voastra casa. Lasati ambitia sa moara ! Iesiti din expectativele secrete ale falsei cresteri spirituale!
EU SUNT INSTRUCTORUL VOSTRU! MA GASITI IN INTERIOR! SUNT INTRUCTORUL, SUNT MAESTRUL OMULUI! SI SUNT IN FIECARE DINTRE VOI! VA BINECUVANTEZ PE DRUMUL INITIERII PE CALEA STRAMTA REZERVATA VOUA, CELOR CARE IN PURITATEA INTREGIRII, VA LASATI SA MURITI PENTRU LUME! VOI TOTI VETI NASTE IN GLORIE SI VETI PRIMI BINECUVANTARILE CERURILOR TOATE. VOI SUNTETI CEI CUNOSCUTI CA PURTATORI AI LUMINII.
Se apropie ziua in care nu doar voi bate la usa inimii voastre. Se apropie ziua in care toti ne vom uni intr-un singur trup si un singur suflet.
Mare este Gloria timpurilor care se apropie !

Pastrati in tacere, vii aceste cuvinte: SUNTETI PE DRUMUL INTALNIRII NOASTRE !
Isabel Garcia Garcia
Traducere, Ioana Suta
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu