Totalul afișărilor de pagină

18 mai 2021

Dragonii bogăției...


Dragonii bogăției sunt dragoni speciali care dețin codurile de frecvență a bogăției. Universul este bogat și modul în care oamenii au interpretat acest lucru este de a crea un schimb cu bani cu care să tranzacționeze și să dea și o valoare.
Bogăția este, totuși, o stare a ființei, o vibrație de menținut în interior. Dragonii bogăției sunt minunați să i chemati pentru a vă ajuta să vă simțiți și să fiți bogați..in interior...de aici incepe manifestarea
Te-ai întrebat vreodată cum unii oameni par să aibă întotdeauna bani, să fie bogați și banii par să vină la ei? Ei păstrează și onorează codurile de avere din interior.
Chemați Dragonii Bogăției pentru a vă aduce bogăție și pentru a schimba blocajele pe care le aveți, de a fi primiți și mentinuti în frecventa abundentei.
Este posibil să avem programate condiționări inconștiente în noi, ceea ce ne face să ne simțim vinovați sau greșiți când cerem bani.
Este posibil să avem amintiri din viața trecută sau modele sau condiționări ancestrale în credințele noastre care ne opresc și ne limitează să ne deschidem pentru a primi abundenta....
Universul ne va oferi atâta bogăție pe cât o cerem. Este întotdeauna acolo pentru a accesa! Cu toate acestea, majoritatea dintre noi o limitează conștient și inconștient. De multe ori nu putem vedea cum facem acest lucru, așa că este minunat să apelăm la Dragonii Bogăției pentru a ne lumina și a ne schimba frecvența.
Invocare
" Fac apel la Dragonii Bogăției să vină la mine acum. Vă rog să-mi arătați unde îmi blochez frecvența bogăției și vă dau permisiunea de a transmuta aceste limitări acum. Sunt gata să fiu frecvența bogăției. Vă rog să vă ajutați manifestându-mă (... declară suma pe care o dorești ..) și ajută-mă să clarific orice obstacol ce ar putea provoca banii sa nu îmi vin instantaneu acum.
Vă rog să mă ajutați să mă concentrez și să îmi aduc manifestările bogatiei in viata mea și să mă susțineți în eliberarea de orice condiționare și credință care mă reține acum.
În dragoste și recunoștință. "
Inchide ochii. Respirați adânc și lăsați energia dragonilor să vină în jurul vostru. Observați orice gânduri, sentimente, viziuni, culori pe măsură ce vă permiteți să vă relaxați în meditație cu ele. Bucură-te de călătoria ta de meditație a dragonului vindecător...Initiere la distanta,la cerere,pe site
-Programe Spirituale

Pentru initieri si terapii, va rog sa-mi scrieti pe adresa de email  gabi.gabriela58@yahoo.com

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 


 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu