Totalul afișărilor de pagină

6 iul. 2014

Cheia fericirii şi armoniei este iertarea....

Reiki nu este periculos. El scoate la suprafaţă tot sau aproape tot, nu neapărat
pozitiv, curăţă şi umple cu energie pozitivă.
Se poate vorbi de o criză de vindecare : uneori culoarea şi mirosul urinei se
pot modifica, pot apărea dureri de cap, ameţeli sau agitaţii, modificări ale ciclului
lunar al femeilor,doar la inceput.
De fapt corpul se armonizeaza.
In această perioadă, pentru a depasi mai usor criza de vindecare,se consumă
mai multe lichide decât de obicei, cel puţin 2 litri pe zi, macar 2 săptămâni, ceea
ce va antrena eliminarea toxinelor din organism, va purifica organismul.
Durerea – se spune – e un semnal ce indică o greşeală, dar odată remarcată,
rolul ei s-a încheiat şi astfel poate fi înlăturată fără nici o reţinere.
Practica Reiki este astfel concepută pentru a promova binele şi armonia,
frumosul şi adevărul celui care primeşte energia Reiki.
Reiki este o poartă ce ni se deschide dincolo de care fiecare
descoperă diverse comori.
Cheia fericirii şi armoniei este iertarea.
Vom începe cu autoiertarea spunând mental 2 – 3 minute/zi timp de 40 de zile sau
cat e nevoie fraza
"Mă iert,ma iubesc,mă accept asa cum sunt!".
Apoi vom practica,zilnic, iertarea, tot mental, faţă de alte persoane, spunând:
"Iartă-mă pentru răul pe care ţi l-am făcut, te iert pentru răul pe care
mi l-ai făcut, îţi mulţumesc pentru binele pe care mi l-ai făcut"

Sau in forma prescurtata :
‘’iarta-ma, te iert, iti multumesc !’’
‘’iarta-ma, te iert, iti multumesc, te iubesc !’’


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu