Totalul afișărilor de pagină

15 iul. 2014

Reiki Usui gradul 2-Transmiterea energiei Reiki către mai multe persoane...

Prima lege a universului „Ce semeni, aceea culegi!”
A doua lege a universului „Spune-mi cu cine te intalneşti, ca să-ţi spun cine eşti.”

Cum şi cand folosim aceste simboluri pentru a transmite Reiki la distanţă.

1. Transmiterea energiei Reiki către mai multe persoane
- vizualizăm persoanele in parte şi li se aplică simbolurile mental, spunand numele fiecărui simbol de 3 ori
- apoi aşez mainile in cupă şi emit 5 - 7 minute Reiki
- sau le aşez pe propriul corp şi spun: :
Mainilor mele fizice in această poziţie Reiki le corespund mainile mele energetice (avem o infinitate de maini energetice) pentru ............ (se spune mental numele persoanei căreia i s-au aplicat simbolurile) in toate poziţiile Reiki, pentru binele lor superior (pentru o singură poziţie) (simbolurile se pot face cu privirea) NUMAI CU PERMISIUNEA PERSOANEI

2. Transmiterea energiei către un grup de persoane care au ceva in comun
- se alege un membru al grupului ca reprezentant pentru intregul grup, căruia i se aplică simbolurile, spunandu-li-se numele simbolurilor de 3 ori (nr. 1, 2, 3 sau 3, 2, 1)
- contraexemplu: dacă e vorba de vecini zgomotoşi, sală de spectacol, calamităţi naturale, persoane in comă, accident, copii mici – in aceste situaţii nu se cere permisiunea

3. Alte situaţii: transmiterea energiei către o persoană după imagine: fotografie, film
4. Transmiterea energiei in cursul unei convorbiri telefonice
5. Transmiterea energiei Reiki către autorul unei cărţi, compozitorul unei muzici, pictorul unui tablou (se face pentru a-i inţelege opera).

6. Transmiterea energiei in trecut pentru propria persoană sau pentru altcineva, inclusiv la momentul preconcepţiei, al concepţiei, al naşterii şi pentru fiecare an de viaţă „
Cat timp mainile mele fizice sunt in această poziţie Reiki, mainile mele energetice vor fi pe............... (se spune numele persoanei) la timpul respectiv, in toate poziţiile Reiki, spre binele - (meu, al său) superior. a se combină cu iertarea sau autoiertarea
- semn că funcţionează este că la un moment dat trecutul nu ne mai apasă, nu ne mai afectează

7. Transmiterea energiei in viitor, examen, intruniri ( 5 - 7 minute: imi transmit Reiki ca să am succes la examen)
8. Transmiterea energiei către animale şi plante
9. Transmiterea energiei pentru dezvoltarea şi expansiunea ideilor de bucurie, dragoste, armonie, bunăstare, abundenţă
10. Transmiterea energiei pentru imbunătăţirea relaţiilor cu alte persoane
11. Transmiterea energiei pentru propria dezvoltare personală prin intermediul unei fotografii ca mai recente, asupra căreia fac simbolurile, spunandu-le numele de 3 ori şi spun: „Cat  privesc această fotografie energia va fi transmisă pentru mine, pentru pasul următor pe care il am de făcut in evolutia mea spirituala in aceasta viata”
12. Transmiterea energiei celui care m-a iniţiat şi perfecţionat pe calea spirituală (Transmit lui Oliviu Matei Dorin si Gelu Teodor Susanu energie Reiki pentru binele lor suprem)
13. Transmiterea energiei pentru a intra in rezonanţă cu personalităţi care sunt sau nu in viaţă
14. Transmiterea energiei pentru clarificarea unor obiective viitoare.

15. Transmiterea energiei pe parscursul unei activităţi (conducand un autoturism, circuland cu metroul, avionul, urcand o scară, scriind ceva)
- după ce am activat simbolurile, spun:
„Atat timp cat mainile mele fizice ating volanul sau orice piesă a maşinii (stiloul, cartea, computerul, vioara, flautul etc.) energia Reiki va fi transmisă spre binele lui (al meu) superior. Ne putem continua activitatea, iar transmisia va avea loc; trebuie să fim doar conştienţi de ea, nu trebuie să ne concentrăm la ea.
16. Transmiterea energiei in cursul unui tratament sau autotratament prin poziţionarea mainilor (gradul I Reiki); adică pentru fiecare poziţie Reiki activăm simbolurile.
La sfarşitul oricărei transmisii energetice frec discret mainile şi suflu, pentru a tăia legătura energetică cu evenimentul asupra caruia am lucrat.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu