Totalul afișărilor de pagină

20 sept. 2014

Afirmatii care va schimba viata...

Alegeti din aceasta lista una sau doua afirmatii cu care sa lucrati timp de 29 de zile.Spuneti-le de cat mai multe ori ,ele prin repetare trec bariera constientului si se muta in subconstient care le preia ca adevaruri si atunci veti atrage in viata voastra exact ceea ce ati repetat . Sau puteti folosi mai multe afirmatii pe care sa le inregistrati cu vocea dvstra pe un mp3 ,il ascultati in mijloacele de transport,cand faceti sport sau spalati vasele…inainte sa dormiti,mai ales atunci ,deoarece creierul intra in starea Alpha si este mult mai usor sa implementeze ceva ca adevar ,de aceea se spune sa nu vedem la tv stiri negative sau violenta inainte de culcare sau …sa visam la ceea ce ne dorim caci sigur vom atrage mai repede in viata noastra acel lucru.Va urez succes si sa va ajute Dumnezeu sa vedeti in timpul cel mai scurt ceea ce va doriti  sa aveti sau sa schimbati.
Eu sunt dintotdeauna conectat(a) cu Sinele meu divin.
Eu sunt dintotdeauna ghidat(a) de Sinele meu divin.
Eu sunt dintotdeauna sanatate radianta.
Eu sunt dintotdeauna fericire.
Eu sunt dintotdeauna iubire divina in manifestare.
Eu sunt un instrument al lui Dumnezeu.
Eu sunt cel care raspund Chemarii Inimii mele.
Eu sunt cel care isi consacra gandurile, cuvintele, sentimentele si faptele binelui.
Eu sunt cel care face o schimbare pozitiva in fiecare zi.
Eu sunt cu Intreaga Viata.
Eu sunt Iubirea Divina.
Eu sunt Abundenta Infinita.
Eu sunt Armonia Fiintei mele Autentice.
Eu sunt binecuvantat cu o Sanatate perfecta si cu o Tinerete eterna.
Eu sunt o prezenta care aduce Pacea.
Eu sunt dintotdeauna inzestrat(a) pentru Planul divin al vietii mele.
Aleg sa ma bucur de o sanatate deplina,sa duc o viata lunga,fericita si prospera,plina de bucurii.
Fiecare celula din corpul meu vibreaza de sanatate si energie.
Tot Universul lucreaza pentru ca dorintele mele sa fie implinite.
Pot face tot ceea ce imi doresc sa fac.
Pot avea tot ceea ce imi doresc sa am.
Actiunile in care ma implic in fiecare zi imi imbunatatesc munca, viata familiei, comunitatii, orasului, tarii si lumii mele.
Atingerea mea este vindecatoare. Eu comunic in fiecare zi cu Dumnezeu si cu Alaiul Cerului.
Devin din ce in ce mai bun/a pe zi ce trece.
Am puterea de a-mi realiza toate aspiratiile.
Ma iubesc pe mine insumi, prin urmare am un job care imi face foarte mare placere, unde pot sa ma folosesc de toate talentele mele, de tot ceea ce stiu si pot sa fac.
Lucrez cu oameni pe care ii iubesc si care ma iubesc. Ma inconjor de oameni pozitivi care ma iubesc,ma respecta si ma ajuta in tot ceea ce fac.
Castig suficienti bani pt a avea tot ceea ce vreau si a face tot ce vreau.Cu cat cheltui mai multi bani cu atat am mai multi bani pt ca ei se intorc la mine multiplicati.
Eu sunt o persoana blanda, iubitoare si grijulie fata de ceilalti.
Eu sunt calm/a.
Am incredere deplina in mine.
Iert si ma eliberez cu dragoste de trecut.
Aleg sa-mi umplu lumea mea cu bucurie. Ma iubesc ,ma iert si ma accept asa cum sunt.
Toate deciziile mele sunt bune.
Sunt entuziasmat de viata si plin de energie
Fiecare celula din corpul meu vibreaza de sanatate si energie.
Sunt o persoana unica,speciala,creativa si minunata.
Viata mea este vesela,plina de dragoste,distractie si prieteni.
Zi de zi ma simt din ce in ce mai bine din toate punctele de vedere..
Ma aflu in plin proces de schimbare in bine a vietii mele.
Fiecare zi din viata mea este binecuvantata de Dumnezeu si imi aduce numai bucurii.
Eliberez trecutul cu dragoste. Ii iert pe toti din trecutul meu,ma eliberez de resentimente si le transmit iubire tuturor.
Ei sunt liberi si eu sunt liber. Totul este bine acum, in inima mea.Sunt in pace.
Iti multumesc Doamne pt toate lucrurile cu care am fost binecuvantat si pt toate binecuvantarile pe care mi le mai dai.
Nu exista nimic din ceea ce vreau sa fac,sa fiu sau sa am fara sa se poata.
Dumnezeu este cu mine oriunde si ma ajuta in tot ceea ce fac.
Eu sunt un om capabil si talentat.
Mã accept în întregime aşa cum sunt şi am încredere în mine însumi.
Sentimentele şi nevoile mele sunt importante.
Am multe calitãţi.
Am încredere în capacitatea mea de a reuşi în viaţã.
Am incredere si mã respect şi merit respectul altora.
Accept cã e in regulã sã fac şi greşeli.
Reuşesc în tot ce fac.
Afirmatii pentru sanatate.
 • Cu fiecare zi mã simt din ce în ce mai bine.
• Corpul meu este puternic şi sãnãtos.
• Sunt sãnãtoas/ã şi plin/ã de viaţã.
• Eu mã vindec acum.
• Mã bucur cã sunt sãnãtoas/ã şi plin/ã de energie.
• Am credinţã în Dumnezeu şi primesc de la el sãnãtate şi viaţã.
• Sunt vindecat/ã, sunt sãnãtoas/ã acum.
• Aleg sã fiu sãnãtoasã acum.
• Am grijã de mine însãmi.
• Totul funcţioneazã perfect în corpul meu.
• Stomacul (ficatul, gâtul etc) meu funcţioneazã excelent.
• Am un somn profund şi odihnitor,
Afirmatii pentru relatii interpersonale
• Eu radiez încredere şi bunãvoinţã.
• Sunt prietenos cu oricine intâlnesc, tratez pe fiecare cu respect si consideraţie.
• Sunt increzãtor şi fermecãtor cu oamenii pe care îi întâlnesc.
• Imi place sã vorbesc în faţa unui public numeros.
• Imi iubesc familia şi prietenii.
• Ii accept pe alţii aşa cum sunt.
• Sunt un învingãtor. Mã înconjor de învingãtori.
• Ii ajut şi pe alţii sã reuşeascã.

Afirmatii pentru prosperitate
Am succes in tot ce fac.
Viata mea este plina de abundenta.
Fiecare celula din corpul meu vibreaza de energie pozitiva.
Sunt plin de dragoste
Imi manifest cu uşurinţa dorinţele
Sunt calm si relaxat in orice situaţie
Banii vin uşor in viata mea
Potenţialul meu este fara limiteI
 Inima mea este un magnet care atrage tot ce-mi doresc cu adevărat
Radiez dragoste si bucurie in fiecare zi din viata
Sunt bogat , prosper şi abundent.
Iubesc banii şi banii mã iubesc.
Banii curg continuu in viaţa mea şi sunt prosper.
Eu merit prosperitatea.
Eu am mereu mai mulţi bani care intrã in buzunarul meu , decât ies din el.
Merit ce e mai bun pentru mine şi primesc ce e mai bun pentru mine.
Pot reuşi .Reuşesc.
Eu cresc din succes in succes.
Când o uşã se inchide, o alta mai mare şi mai bunã se deschide.
Cu fiecare zi , sunt din ce in ce mai bogat.
Eu câştig tot mai mulţi bani cu fiecare zi.
Eu atrag banii ca un magnet.
Merit şi primesc de la viaţã tot ce e mai bun.
Ceea ce Dumnezeu a dat altora, imi dã şi mie.
Mulţumesc pentru tot ce am şi tot ce primesc.
sursa  -http://vindecaviata.wordpress.com/-
Fantastic_Girls16(1)
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu