Totalul afișărilor de pagină

9 sept. 2014

Multumesc cu desebita recunostinta si respect ,Maestrului meu-Victoria Mocanu Gheorghita...

Saptamana viitoare voi pleca la cursurile de Reiki gradul 2,unde voi primi inca patru initieri...abia astept sa ma intalnesc cu Maestra mea, doamna  Victoria Mocanu Gheorghita.In primul rand vreau sa-i multumesc inca odata pentru tot ce ne-a transmis si pentru iubirea neconditionata pe care o are pentru toti participantii la curs.Intalnirea mea cu Reiki a fost extraordinara, exact la momentul potrivit si cu persoana potrivita, lucru pentru care sunt recunoscatoare universului. Pot sa spun ca in timpul initierilor am avut niste revelatii extraordinare  ” o reamintire” a ceea ce suntem cu adevarat, a maretiei noastre.Eu personal,m-am simtit atrasa de foarte multi ani,sa explorez domeniul Reiki  pentru ca sunt o admiratoare a culturii si civilizatiei japoneze si totodata doresc sa ma dezvolt personal si sa-mi depasesc limitele.
Consider ca Victoria si-a facut cu prisosinta treaba si acum trebuie sa imi asum pe deplin eu responsabilitatea sa continui sa practic Reiki cu tot ceea ce implica. Nu e greu dar nici confortabil, este un nou stil de viata, pe care daca esti dispus sa il descoperi iti aduce exact ceea ce trebuie.Vibrational incepi sa functionezi la alt nivel, percepi atat lumea exterioara cat si pe a ta launtrica onest, fara filtre, fara condimente, fara cosmetizari, atat de ozonizat si pur ,ca eu personal am simtit ca de-abia acum am inceput sa respir.Am inteles inca o data ca drumul spre mine are nenumarate cai complementare si cred ca cea mai frumoasa calatorie este catre noi  insine. In plus, mi s-a confirmat prin autotratament ca linistea si fericirea sunt in noi, nu in alte locuri unde tot incercam sa le cautam.De cand practic Reiki, am devenit un om fericit. Am invatat sa iau ce e mai bun din fiecare experienta de viata, sa fiu mai putin atasata de lucruri sau persoane si sa-i inteleg mai bine pe ceilalti. In primul rand, m-am vindecat pe mine si mi-am dat seama ca-mi place sa-i ajut si pe ceilalti. Sunt nerabdatoare sa parcurg si nivelul 2...sunt sigura ca senzatiile pe care le voi simtii  in palme, vor fi  mult mai puternice,imi va fi mult mai usor sa ma conectez la energie si cand trimit Reiki de la distanta, ma simt apropiata de persoanele carora le trimit.Ca sa concluzionez, chiar si pe cei mai reticenti i-as indemna sa incerce aceasta experienta, pentru ca indiferent daca vor simti ceva sau nu – cred ca este util sa invatam sa alocam timp doar pentru noi si gandurile noastre…chiar si numai pentru atat – merita incercat.Eu am fost poate mai norocoasa si am simtit mult mai mult.In speranta ca vom deveni mai profunzi si mai intelepti in trairea aventurii spiritului prin Univers, multumesc cu desebita recunostinta si respect Maestrului meu-Victoria cat si tuturor celor ce au avut rabdarea sa parcurga aceste randuri.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu