Totalul afișărilor de pagină

1 sept. 2014

M-am rugat ...

"M-am rugat pentru schimbare si intregul meu mental s-a schimbat;
M-am rugat sa fiu ghidat și am învățat să am încredere în mine;
M-am rugat sa fiu fericit și mi-am dat seama că nu sunt ego-ul meu;
M-am rugat pentru pace și am învățat să-i accept necondiționat pe ceilalti;
M-am rugat pentru abundenta si am realizat ca îndoiala si temerile mele m-au ținut departe de implinire;
M-am rugat pentru avere și mi-am dat seama că averea este sănătatea mea;
M-am rugat pentru un miracol și mi-am dat seama că Eu sunt Miracolul;
M-am rugat pentru un suflet pereche și mi-am dat seama că sunt Eu sunt Intregul;
M-am rugat pentru Iubirea și mi-am realizat Sinele divin."-
Jackson Kiddard-
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu