Totalul afișărilor de pagină

20 iun. 2015

Rugaciune catre maestrul Saint Germain...

Iubite si Stimate Saint Germain
Cu deosebit respect ma adresez tie sa ma ajuti sa ma luminez legat de ceea ce am nevoie sa fac in perioada imediat urmatoare. Te rog sa ma ajuti sa inlatur, ca prin magie, orice energii joase care ma blocheaza. Am incredere si credinta ca sunt pe drumul cel bun si ma las azi calauzit  de tine. Te rog sa ma indrumi catre cristalul pe care e nevoie sa il port in aceasta perioada, oamenii de care am nevoie, cursurile care mi-ar fi de folos si sustine-ma in toate schimbarile pe care e nevoie sa le fac.
Sunt constienta  ca sunt o fiinta de lumina si aduc lumina prin tot ceea ce sunt. Imi asum azi rolul pe care il am in aceasta lume si te rog sa ma sustii in toate demersurile mele.
Ma conectez acum si aici la energia flacarii violet si ma las spalata de energia ta plina de magie si binecuvantari.

Multumesc cu inima plina de recunostinta.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu