Totalul afișărilor de pagină

16 sept. 2015

CA SA INTELEGI CA SUNT CA TINE ...

Daca te intrebi daca eu am suferit,sa stii ca da! la fel ca tine..inca de cind m-am nascut
Cred ca nu am vrut sa vin aici pentru ca am chinuit mult trupul ce mi-a dat viata,aproape ca nu eram sa fiu...si au urmat ani multi in care eu nu am inteles ce caut aici si asta s-a manifestat in forma umana ca furie,inadaptare sociala,refuz,ura,solitudine,boala fizica.Ca o picatura de lumina lasata aiurea pe pamint...singura,a nimanui...asa m-am simtit mult timp.
Era ceva in mine..ceva ce ma departa de pamint si ma apropia de cer..dar nu eram nicaieri..ca intre doua lumi.
Am plins ,am strigat dupa un dor ce nu il cunosteam...
M-am supus oricarei terapii care ma putea face sa uit ceea ce chemam cu disperare...pina cind am inteles ca sansa mea de a fi este sa imi amintesc ce sunt.
Si odata ce am dorit sa imi amintesc Creatorul meu m-a contactat si mi-a redat amintirile..Nu toate odata !
Pentru protectia si evolutia mea mi le reda continuu  portionat intr-un adevarat proces divin in care totul este pentru mine.
Si totul m-a facut sa inteleg si sa iubesc umanitatea.
Am vazut cu ochii sufletului larg deschisi frumusetea a ceea ce exista si motivul pentru care eu sunt aici.Si nu m-am mai simtit singura.Am simtit lumea ca o minune si sufletul ca un Intreg.
Si am inteles ca eu sunt lumea ...Eu sunt tu oricine ai fi,cu tot ceea ce esti si manifesti.
Misiunea mea este sa te iubesc,sa te observ,si sa fiu.Iar prin ceea ce sunt si manifest sa fiu cale si iubire.
-sursa- http://absoluteinsideyou.blogspot.ro/-

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu