Totalul afișărilor de pagină

13 sept. 2015

Diamantul…

"Imaginează-ţi că ţii în mână un diamant atât de mare că îţi umple palma…mi-a soptit o voce care apoi m-a intrebat:
– Ce simţi avându-l în palmă?
E diamantul meu, e viata mea in palma. In palma mea in palma ta… A fost in palma ta si acum palma ta nu mai este…
Ma bucur de viata mea ca un „diamant”…uneori stiu cum, alteori nu…dar INVAT…ma slefuiesc…
Hmm… un „Diamant” slefuit…
Ne nastem bucati brute cu o imensa inteligenta pe care poate cei cu care interactionam ne-o ingradesc uneori…si totusi…drumul parcurs ne transforma in cei care suntem in clipa de fata.
Ce suntem? Cine sunt eu?
Eu sunt un „Diamant slefuit” cu truda si migala de …drumul vietii si de toate provocarile ei.
Nu-mi pasa pentru cine stralucesc… candva era important pentru cine… acum e important sa stralucesc pentru mine.
Sufletul meu straluceste in mii de raze, inima mea a simtit fiecare unealta care l-a slefuit…
– Ce vei face cu el? Cum îl vei valorifica?
– Dacă îl vei vinde ce vei face cu banii?
Ce voi face cu el? Il voi darui ca si pana acum…banii nu au valoare…
Daruiesc iubire si odata cu ea o picatura de suflet
 acolo unde este nevoie, pentru a alunga o lacrima si a aduce zambetul pe fata cuiva…
Cum il voi valorifica? Diamantul sufletului meu are o valoare inegalabila, este unic in lume si il voi darui neconditionat.
Cui? Doar sufletului care il merita cu adevarat, care stie ce inseamna dragostea adevarata, neconditionata de nimeni si de nimic, celui care stie sa respecte cu adevarat o inima curata si care stie sa pretuiasca valoarea inestimabila a IUBIRII. Sufletului care va face ca acest diamant sa straluceasca in soare in fiecare clipa. Iar stralucirile celor doua suflete va fi un dans de lumina a doua diamante, o diadema a iubirii implinite si impartasite."
-sursa- https://sufletinlumina.wordpress.com/-


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu