Totalul afișărilor de pagină

29 dec. 2015

Deschiderea chakrelor cu ajutorul Arhanghelilor...

 De obicei, deschiderea centrilor energetici se face intr-o meditatie ghidata.
 Insa chakrele mai pot fi deschise si cu ajutorul Arhanghelilor, prin rugaciune.
 Asa cum am promis in articolul precedent, astazi am sa-ti impartasesc o rugaciune catre Arhangheli pentru deschiderea centrilor energetici. Este o rugaciune puternica si care te va face sa constientizezi asupra caror aspecte din viata ta este necesar sa mai lucrezi.
 Te invit sa citesti inca o data articolele Chakrele, corpul fizic si corpul subtil (partea intai),Chakrele, corpul fizic si corpul subtil (partea a doua) pentru a avea intiparit in minte ce simbolizeaza fiecare chakra, putand astfel sa constientizezi si sa intelegi gandurile care-ti vor veni in minte dupa rugaciune.
 Rugaciunea este preluata din cartea “Viata ta divina”, scrisa de Christina Lunden, la care am adus mici modificari pentru care si eu am fost ghidata de Ingeri. Sunt profund recunoscatoare pentru ca acesta carte a ajuns la mine. Inainte sa citesti aceasta rugaciune, fa cateva exercitii de respiratie profunda, avand ochii inchisi: inspira adanc pe nas, tragand aer in tot abdomenul; apoi tine-ti respiratia; expira puternic pe gura, eliberand tot aerul din abdomen; apoi tine-ti respiratia. Repeta de cel putin 5 ori acest exercitiu. Te va ajuta sa-ti linistesti gandurile si sa te relaxezi. Afirma mental: aceasta rugaciune ma ajuta sa-mi deschid si sa-mi echilibrez centrii energetici din corpul meu subtil pentru binele meu cel mai inalt. Dupa ce ti-ai fixat scopul in subcostient, citeste aceasta rugaciune in gand:
Rugaciune catre Arhangheli pentru deschidrea chakrelor
 Il invoc pe Arhanghelul Mihail sa ma asiste in deschiderea si mentinerea chakrei mele radacina. M-ai ajutat sa am curaj si integritate. M-ai ajutat sa raman ancorat in aceasta lume. M-ai ajutat sa-mi gasesc adevarata cale in aceasta viata. Iti multumesc, Arhanghele Mihail, pentru ca ma ajuti sa raman ancorat in aceasta lume, aici si acum. Iti multumesc pentru ca ma ajuti sa merg in viata pe cai usoare, pe masura ce ma apropii de indeplinirea scopului meu. Iti multumesc Arhanghele Mihail!
 Il invoc pe Arhanghelul Metatron sa ma asiste in deschiderea si mentinerea chakrei mele sacrale. M-ai ajutat sa am ganduri pozitive si actiuni pozitive. Te invoc sa ma asisti ori de cate ori nu sunt in echilibru. Iti multumesc Arhanghele Metatron, ca ma ajuti sa imi recunosc nevoile fizice si spirituale. Imi dai energia bucuriei si imi aduci aminte sa ma simt bine. Ma ajuti sa ma deschid catre o mai mare abundenta in viata mea. Iti multumesc pentru ca imi amintesti sa aleg bucuria in fiecare zi a vietii mele. Iti multumesc, Arhanghele Metatron.
 Il invoc pe Arhanghelul Uriel sa ma asiste in deschiderea si mentinerea chakrei plexului meu solar. Iti multumesc Arhanghele Uriel, ca imi amintesti sa-mi folosesc puterea. Te invoc pentru ca ma ajuti sa-mi aduc aminte sa respir. Iti cer acum sa-mi intaresti conexiunea cu Sursa tuturor formelor de viata. In fiecare zi ma ajuti ca lumina mea spirituala sa fie la fel de stralucitoare ca soarele. In fiecare zi, cu ajutorul tau, aleg sa dizolv frica din gandurile mele. Ma ajuti sa inteleg puterea la care Eu Sunt conectat si modul in care pot sa o folosesc prin iubire. Iti multumesc pentru ca acum inteleg cine sunt cu adevarat. Iti multumesc, Arhanghele Uriel.
Pauza:  inspira adanc, tragand aer pana in abdomen
Tine-ti respiratia
Expira, impingand tot aerul afara
Tine-ti respiratia
 Il invoc pe Arhanghelul Rafael sa ma asiste in deschiderea si mentinerea chakrei inimii mele. Iti multumesc, Arhanghele Rafael, ca-mi aduci aminte ca Iubirea si Lumina lui Dumnezeu sunt o parte din mine, asa cum eu sunt parte din EL. Imi amintesti ca Lumina vindecatoare a lui Dumnezeu curge prin mine in fiecare moment. Ma ajuti sa-mi amintesc ca eu nu trebuie sa fiu bolnav niciodata… Ma ajuti sa-mi deschid inima si sa primesc iubire. Te invoc sa ma asisti sa vindec si sa las in urma tot ceea ce nu apartine celei mai inalte Lumini. Eu sunt deschis sa primesc iubire pe toate nivelele fiintei mele si in toate aspectele vietii mele. Iti multumesc, Arhanghele Rafael.
 Il invoc pe Arhanghelul Gabriel sa ma asiste in deschiderea si mentinerea chakrei gatului meu. Iti multumesc Arhanghele Gabriel, ca imi amintesti sa imi exprim adevarul si sa-mi onorez necesitatile. Te invoc pentru a ma ajuta sa stiu cand sa vorbesc si cand sa ascult, sa ma exprim cu iubire si compasiune. Aleg acum sa vad adevarul, sa rostesc adevarul, sa simt adevarul… Sa fiu sincer cu mine si cu ceilalti, in fiecare zi a vietii mele. Iti multumesc, Arhanghele Gabriel.
 Il invoc pe Sfantul Duh sa ma asiste in deschiderea si mentinerea chakrei fruntii mele. Multumesc, Sfinte Duh, ca ma asisti in dobandirea cunoasterii spirituale, a intuitiei si in sporirea puterii mele personale care este a mea de drept Divin. Iti multumesc ca imi dai putere deplina sa ma conectez cu Spiritul. Iti multumesc ca ma ajuti sa vad lumina in mine insumi si in toti oamenii din viata mea. Imi amintesti sa-mi vad propria frumusete, putere si sa-mi constientizez capacitatea de a ma vindeca singur. Te invoc sa-mi amintesti ca oamenii pe care ii intalnesc in fiecare zi, au si ei o misiune in aceasta viata. Recunosc faptul ca si ei sunt parte a Divinului, ceea ce ii face o parte din mine, pentru ca noi toti suntem Unul. Iti multumesc, Sfinte Duh.
 Invoc Lumina lui Dumnezeu, A Creatorului a Tot Ceea Ce Este, sa ma asiste in deschiderea si mentinerea chakrei coroanei mele. Multumesc, Luminii lui Dumnezeu, pentru aceasta legatura permanenta cu Lumina ce ma strabate tot mai intens in fiecare zi. Permit acum acestei Lumini sa vindece orice aspect al sufletului meu. Iti multumesc pentru ca ma ajuti sa cunosc adevaratul meu sine si sinele adevarat al celorlalti. Iti multumesc ca imi amintesti sa ma conectez cu Spiritul atunci cand am nevoie de liniste, iubire si videcare. 
Te invoc sa imi amintesti in fiecare zi sa impart cu altii aceasta Lumina stralucitoare, pe masura ce pasesc in viata. Constientizez faptul ca sunt conectat in permanenta cu Dumnezeu si aleg sa merg in aceasta Lumina pentru binele meu cel mai inalt. Multumesc cu recunostinta Luminii lui Dumnezeu.

Mesajul Ingerilor:
Te imputernicesc sa fii fiinta spirituala cea mai inalta care poti fi!
Mesajul meu:
Sa iti fie de folos pentru binele tau cel mai inalt, suflet frumos!
-sursa- http://www.calatoriasufletuluimeu.ro/
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu