Totalul afișărilor de pagină

23 dec. 2015

TREZIREA...

https://youtu.be/irMSNUACrz
”În aceste întâmplări mereu tranzitorii, voi credeți că pierdeți atunci când mă alegeți pe Mine. Vă temeți de golul lucrurilor, scopurilor, împlinirilor.
Dar de fiecare dată când ajungeți pe pragul iluziilor voastre, dorința voastră pentru ele dispare – mai devreme sau mai târziu. Și pentru un moment deveniți conștienți de Mine.
Dar EU nu SUNT susținut social așa că voi vă temeți. Așa că începeți să poftiți din nou, nu să simțiți frica, să atingeți scopuri înalte, dimensiuni mai înalte, locuri mai înalte. Ci să vă jucați un pic mai mult. În vis este necesar să nu mergeți înapoi.
Dar nu veți ajunge niciodată nicăieri, pentru totdeauna și în sfârșit în vis. Pentru că continuați să visați. Până când ați înțeles. Pe voi înșivă și natura visului, pregătiți să pășiți afară pentru totdeauna.
Aceasta este seducția iluziei pe care eu o permit de dragul de a mă Cunoaște pe Mine Însumi/Însămi în toate dimensionalitățile și experiențele imaginabil posibile. Ce Minune EU SUNT!
Ce Existență Minunată Este!
Doar Iubiți-Mă și predați-vă experiențele Mie și călătoria voastră va Fi Binecuvântată cu desfătare, pace și plinătatea Puterii Mele. Până când EU mă Retrag în Mine Însumi/Însămi din nou.”
”Sinele Nostru Dumnezeu: Trezirea”
Prin Ute Posegga-Rudel
OUR GOD-SELF: AWAKENING
Traducere și postare Monica Poka




Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu