Totalul afișărilor de pagină

10 dec. 2015

Sunt Aici pentru Mine ...

La inceput,nu stiam pentru ce sunt aici.
Apoi am crezut ca sunt aici ca sa invat.
Apoi, am crezut ca sunt aici,sa lupt si sa invat.
Sa invat despre tot si mai ales despre mine.
Si tarziu,dupa ce m-am risipit peste tot,ca ceva striga in mine,de durere sa se adune,am inceput.
Asa am inteles,ca sunt aici pentru mine.
De cate ori am fost undeva,am fost pentru mine.
De cate ori am fost trista,iubita,nemultumita,autoritara,frumoasa,nervoasa,infricosata,am fost asa pentru mine.
Toti cei pe care i-am intalnit,in toate situatiile posibile,mi-au aratat acelasi lucru;ca sunt aici pentru mine.
Cel mai greu a fost sa accept ca tot ce fac,fac pentru mine,pentru ca ma vad doar pe mine,in oricine.
Am iertat,si m-am iertat.
Acum,privesc in jur,si am o alta intelegere.
Copacii,casele,oamenii,evenimentele,sunt aici pentru mine.
Ca sa imi populeze lumea din mintea mea.
Trec pe strazi,pe langa oameni.
Poate ca ei nu ma vad,dar stiu ca ei sunt aici pentru mine.
Casa aceea este asezata exact acolo,pentru mine.
Ei toti au venit aici pentru mine.
Si in toate situatiile au stat cu mainile intinse sa-mi ofere ,darul lor.
Si daca nu i-am vazut,sau uneori nu am vrut sa ii vad,si daca i-am judecat,sau i-am pretuit,sau daca i-am respins,sau am fost nemultumita,ei au ramas acolo pentru mine.
Mainile lor au ramas cuminti si intinse catre mine.
Si nu pot sa-i invat nimic,si nu le pot darui nimic.
Pot doar sa-i iubesc.
Pot doar sa ii imbratisez ,sa ii accept ca sunt asa cum sunt si sunt aici pentru mine.
Si sa le multumesc la nesfarsit .
Voi sunteti Darul pentru ca  sunteti aici pentru mine .
Sunt aici pentru voi.
Sunt aici.
Si e cel mai mare Dar pe care l-am primit.
Multumesc !  

-sursa- http://uriel-anael.blogspot.ro/2015/09/sunt-aici-pentru-mine.html?m=1


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu