Totalul afișărilor de pagină

29 apr. 2018

Sugestii pentru o zi armonioasa….

Este greu sa gasim armonia si pacea interioara in unele momente si zile, mai ales in diminetile in care ne trezim si realizam ca  tot programul ne este dat peste cap…iar in cele ce urmeaza va voi oferi cateva sugestii pentru a fi in forma atat fizic cat si psihic.
In fiecare zi avem planificate diferite obiective  pe care dorim sa le atingem si pentru acest lucru e nevoie sa fim in totala aromonie.
Sufletul este oglinda noastra, asa ca pentru inceput trebuie sa ne simtim bine in interior si sa emanam energie pozitiva spre exteriorul nostru care se va transmite prin vorbe frumoase, zambete si gesturi. Inainte de a face prima sugestie vreau sa subliniez faptul ca nu trebuie sa uitam sa fim recunoscatori ca am mai inceput inca o zi si ca suntem sanatosi.
Prima sugestie, care va spun de acum ca functioneaza, este ca atunci cand va treziti sa mai ramaneti pret de cateva minute in pat sa va puneti ordine in ganduri si sa faceti o mica planificare a  programului vostru din ziua respectiva pentru a fi cat mai linistiti inca din primele ore ale  zilei. Apoi dupa ce toate tabieturile voastre de ingrijire si aranjare au luat sfarsit, in timp ce va intreptati spre scoala sau locul de munca, aruncati o privire in jurul vostru si puteti observa cat de frumoasa este natura, aerul tare de dimineata, pasarile si razele soarelui care ne zambesc de fiecare data; nu lasati alte lucruri negative sa va invadeze mintea si sa va strice ziua, chiar daca in tot raul exista si un bine, recomand sa alegeti binele de  la inceput si sa priviti partea buna a  tututror lucrurilor. Exemplele pot continua pentru ca sunt o sumedenie care ne dau o stare de liniste sufleteasca, de relaxare  si de bine.
Chiar daca nu sunteti dispusi la momentul respectiv sa faceti aceste lucruri, nu uitati sa zambiti macar de cateva ori chiar daca nu aveti intotdeauna motive intemeiate sa o faceti si veti observa ca zambetul va va ramane intiparit pe buze si va va da pofta de viata.
Rasul este cea mai buna terapie a sufletului, iar in cazul nostru de fata este a treia sugestie fara de care nu puteam scrie acest articol. Mereu imi place sa spun ca o zi in care nu am ras e o zi irosita. De ce spun acest lucru? Pentru ca asa cum noua ne place sa fim ingrijiti si bine imbracati, asa si sufletul nostru are novoie de toata grija noastra.
Urmatoarea sugestie cu care vin este de a darui, orice , oricui, oricand. Nu este neaparat sa oferim lucruri materiale, ci mai de graba o mangaiere sau o imbratisare si ne-am simti mult mai bine si noi dar si persoana in cauza.
Ultima dar nu si cea  din urma sugestie este, bineinteles sa iubim. Aici ar fi multe de  spus, dar consider ca toate cuvintele sunt de prisos atunci cand iubim si suntem iubiti.
Dupa ce ne-am trezit, am fost recunoscatori, am gandit pozitiv, am zambit, am ras ,am daruit, ne-am atins toate scopurile, am iubit putem spune ca acea zi a fost o una  cu adevarat minunata in care am avut grija de noi, de cei care ne inconjoara dar cel mai important, de sufleul nostru.
Pentru ca nu e mai frumos decat o zi savurata din plin in care am zambit, dar mai presus de toate in care sufletul ne zambeste!
Articol scris de Bianca Sorana – http://thecharmoflife.wordpress.com/
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu