Totalul afișărilor de pagină

28 mai 2018

AM INCREDERE CA VIATA MEA ARE UN SCOP...

Doamne Dumnezeule,
Am incredere in Tine ca m-ai trimis aici, pe pamant pentru a avea un scop. Am incredere ca viata mea are un scop si ca eu am o menire. Am incredere ca Tu contezi pe mine pentru a crea miracole atat in viata mea cat si a celor din jurul meu, pentru ca noi toti te iubim, Doamne, chiar daca de multe ori nu stim cum sa Ti-o aratam. Eu sunt aici aici pentru Tine, Domnul meu, pentru a-mi indeplini misiunea cu care sufletul meu a venit la reincarnare.
Am o singura voce, dar vocea mea vibreaza cu ajutorul Tau. Fa Doamne in asa fel incat vocea mea sa fie dulce, amabila, si sa aduca confort si liniste in inima tuturor celor cu care vorbesc. Fa in asa fel incat sa ofer siguranta si pace tuturor celor care ma asculta, si fa sa ajunga la mine toti cei care trebuie sa ajunga la Tine.
Am incredere ca sunt aici pentru a accepta binecuvantarile Tale, si pentru a ma vindeca atat pe mine, cat si pe cei din jurul meu. Am incredere ca Tu vei avea grija de toti, si ca pana la urma se va instaura pacea pe pamant.
Am incredere ca Tu, Doamne, m-ai trimis pe pamant pentru a face o diferenta, si pentru ca trebuie sa contribui la miracolele pe care Tu le vei infaptui prin mine. Am incredere ca viata mea are un scop, si pentru asta iti multumesc Doamne.
Amin!
-sursa- https://viitoruldezvaluit.wordpress.com/2018/04/26/am-incredere-ca-viata-mea-are-un-scop/

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu