Totalul afișărilor de pagină

3 feb. 2019

Este necesar sa facem calatoria din minte in inima...

Este necesar sa facem calatoria din minte in inima, sa renuntam la falsa noastra identitate - care este cea a mintii/egoului - si sa devenim fiinte care traiesc din inima si manifesta compasiune, Iubire, iertare.
Eu am o relatie la nivel de suflet cu mine insumi atunci cand ma consider si ma tratez pe mine insumi ca fiind un suflet, nu ca fiind trupul meu, nu ca fiind egoul meu.
Am o relatie la nivel de suflet cu alte persoane atunci cand ma conectez cu acele persoane la nivel de suflet, nu la nivel de ego.
Am o relatie la nivel de suflet cu Viata atunci cand privesc tot ceea ce mi se intampla fiind constient ca totul are un rost si ca am de invatat niste lectii din fiecare situatie dificila prin care trec, cand ma intreb “Ce vrea viata sa ma invete, prin chestia asta?”, nu “De ce mi se intampla tocmai mie chestia asta?”.
Foarte multi oameni inca mai sunt in etapa in care se intreaba “De ce mi se intampla tocmai mie chestia asta?”, avand impresia ca viata e ceva ce li se intampla, o chestie asupra careia nu au niciun control.
Cand ai o relatie la nivel de suflet cu Viata esti constient ca totul curge in viata ta in ideea de a te ajuta sa cresti, sa devii Cea Mai Buna Versiune a ta.
Ca sa poti avea o relatie la nivel de suflet cu Viata, mai intai trebuie sa ai o relatie la nivel de suflet cu tine insuti, fiindca este necesar sa renunti la falsa identitate, la a te identifica in continuare cu diplomele/ titlurile/ functiile/ banii/ posesiunile tale. E nevoie de o schimbare a modului in care ne vedem pe noi insine, pentru ca mai apoi sa apara o schimbare a modului in care ne vedem propria viata. (Brian Miller)

 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu