Totalul afișărilor de pagină

21 feb. 2019

Magia lumanariilor ...

ROSU – pentru putere de viata, pasiune si creativitate.
“Putere a vietii! Putere a pasiunii! Inaita-te in mine!”

PORTOCALIU – pentru puterea de a izbandi si pentru statornicie
“Imi folosesc puterea pentru a depasi obstacolele! “Imi folosesc puterea pentru a-mi satisface nevoile!”

GALBEN – pentru fericire, succes si respect de sine.
“Fericire si succes, veniti la mine, caci va voi fi recunoscator!”

VERDE – pentru sanatate si dragoste.
“Sanatate si dragoste, umpleti-ma pe mine si mediul din jurul meu!”

ALBASTRU – pentru pace interioara si prietenie.
“Vino, liniste pasnica! Doresc sa domnesti cu armonie in mine si in jurul meu!”

INDIGO (VIOLET) – pentru relaxare adanca si somn profund, odihnitor.
“Oboseala, pleaca de langa mine! Relaxare, strabate-ma!”

PURPURIU – pentru taria interioara si maretie spirituala.
“Putere divina, vino in mine, da-mi binecuvantarea ta si condu-ma pe drumul destinul meu!”

AURIU – pentru bogatie si generozitate.
“Bani, bogatie si belsug, indreptati-va spre mine, pentru ca eu sa fiu mai bogat si sa pot fi generos fata de cei din jurul meu!”

ARGINTIU – pentru intuitie si visuri.
“Judecata, visuri si intuitie, umpleti-ma si dati-mi intelepciune interioara si autocunoastere!”

ALB – pentru purificare, protectie si deplinatate.
“Sunt purificat, sunt protejat. Sunt o singura fiinta cu lumina alba, stralucitoare a deplinatatii divine!”

NEGRU – pentru schimbare, eliberare si innoire.
“Putere a schimbarii, te simt in mine! Elibereaza-ma de lanturile obisnuintei malefice!”

MARO – pentru siguranta si bunastare.
“Imi gasesc din ce in ce mai mult centrul si ma simt in siguranta!”ROZ – pentru romantism si dragoste.
“Putere a inimii, invadeaza-ma! Vindeca toate ranile trecutului din inima mea si condu-ma spre viitor!”

 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu