Totalul afișărilor de pagină

3 apr. 2019

Terapia în oglindă...

Acesta este un exerciţiu de orientare, în care veţi căuta indicii şi informaţii, la fiecare dintre cele patru niveluri ale percepţiei. (Poate fi făcut împreună cu un partener, sau singur). Aşezaţi-vă într-o cameră întunecată, în faţa unei oglinzi – cam la un metru şi jumătate de ea -cu o lumânare alături. Respiraţi adânc, încet, în timp ce vă uitaţi uşor în ochiul vostru stâng, dar nu foarte insistent. Inspiraţi numărând până la zece şi apoi începeţi iarăşi de la unu. Observaţi jocul luminii şi umbrei pe faţă şi rămâneţi concentraţi pe ochiul stâng.
La primul nivel al şarpelui, observaţi cum faţa voastră este aşa cum aţi văzut-o dintotdeauna. Totul este exact aşa cum pare să fie. Aceasta e faţa la care v-aţi uitat în oglindă, de mii de ori.
Câteva momente mai târziu, începe faza a doua – faţa voastră va începe să se schimbe, pe măsură ce percepţia se ajustează de la cea a şarpelui, la cea a jaguarului. S-ar putea să vă vedeţi schimbându-vă forma într-un animal, sau că aveţi faţa unei alte persoane, sau veţi observa că faţa voastră va dispărea cu totul, cu excepţia ochilor. Nu fiţi alarmaţi de ceea ce percepeţi, ci continuaţi să respiraţi adânc, regulat, înregistraţi, pur şi simplu, numeroasele feţe care apar…

Unele dintre ele pot fi vechi de zeci de mii de ani; altele pot fi chipurile vieţilor anterioare; altele sunt ale animalelor de putere (ghizii şi aliaţii din natură); iar alte feţe sunt cele ale ghizilor voştri spirituali. Treceţi prin acest nivel şi observaţi toate feţele pe care le găsiţi. Când ajungeţi la nivelul păsării colibri, faţa voastră va înceta să se schimbe şi o să vedeţi doar o singură imagine. Observaţi cu atenţie faţa care rămâne nemişcată, pentru că are un înţeles şi un mesaj care e important pentru voi, în acest moment. Menţineţi-o nemişcată, con-centrându-vă pe respiraţie şi lăsaţi-o să vă dezvăluie povestea ei. Cine este? De unde a venit? Ce mesaje are pentru voi?

Câmpul de Energie Luminoasă păstrează amintirile tuturor sinelor noastre anterioare. Adesea ele par să fie feţe dintr-o viaţă anterioară, dar în mod frecvent sunt feţele celor care am fost vreodată, sau am fi putut deveni, în această viaţă. În al patrulea stadiu, toate imaginile dispar – chiar şi propria voastră faţă. Când ajungeţi la nivelul vulturului, orice formă se dizolvă în matricea de energie universală, lăsând numai Spiritul şi Lumina.

Pentru a termina exerciţiul de orientare, inspiraţi adânc de trei ori, pentru a vă aduce înapoi la starea obişnuită de conştiinţă.
Am făcut odată acest exerciţiu, cu un client care fusese diagnosticat cu o boală letală. în timp ce stăteam şi ne uitam blând unul la altul, la început ne-am văzut unul altuia doar ochii. Apoi, când am intrat la nivelul percepţiei jaguarului, faţa lui a început să se metamorfozeze: a început să semene cu un om bătrân, apoi cu un băiat tânăr şi apoi cu o femeie în vârstă, indiană, cu păr lung care-i curgea pe umeri. Acestea puteau fi feţele pe care le purtase în vieţile trecute, sau cele ale poveştilor care trăiau înăuntrul lui, dar eu căutam una anume -faţa din viitor a clientului meu, după ce va fi fost vindecat de boala lui. Când am găsit-o, mi-am mutat starea de percepţie la nivelul păsării colibri, astfel încât trăsăturile să înceteze să se mai schimbe. Aceasta era faţa pe care o voiam pentru el – aceea a lui însuşi, vindecat. Ne concentraserăm intenţia asupra faptului că eu voi găsi faţa aceea – şi acum, că o făcusem, ştiam că trebuia să o introduc în destinul lui, astfel încât el să devină persoana vindecată, reprezentată de acea faţă. Atunci am mers la nivelul vulturului şi am dizolvat acea expresie, încât n-am mai văzut nimic decât Lumină. în inima mea, am zis: „Facă-se voia Ta”, astfel încât să predomine dorinţa Spiritului şi nu a mea. (Notaţi că va trebui să exersaţi ceva vreme, pentru a stăpâni arta de a vă trece la nivelurile superioare de percepţie – dar nu vă îngrijoraţi, puteţi s-o faceţi). I-am cerut clientului meu să continue singur această practică în faţa oglinzii, ca să atragă atenţia asupra Sinelui său vindecat şi să-şi instaleze faţa ferm, în viitor. Câteva luni mai târziu, boala lui a intrat complet în regresie.
Alberto Villoldo – Cele Patru Introspecții
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu