Totalul afișărilor de pagină

10 ian. 2016

Entitati din inalte planuri de Lumina ...

Seara tarziu o chemare vibrationala se face simtita in spatiul sacru al inimii. Imi linistesc mintea, gandurile si dau atentie acestei chemari.
Simt ca se apropie de noi, entitati de lumina. Vin din spatiu f indepartat. Le rog sa se prezinte. Vin dintr-un spatiu comun, ca se cunosc cu fiintele din Agharta. Ii rog sa fie mai clari. Se inrudesc cu familiile primordiale ce au locuit pe Terra in urma cu milioane de ani. Patrund acum in sistemul nostru solar si se opresc pe Jupiter. Ele sunt fiinte de vibratie foarte inalta de D12 si sunt in corp de lumina.  
Conexiunea cu noi cei de pe Terra este realizata prin noi care avem un trecut f bogat. Ei vin din spatii indepartate. Vin in conexiune cu M.S.Central, cu fiintele solare de acolo si cu Jupiter,caci doresc si ele sa urmareasca si sa ajute evolutia planetei.
- Voi sunteti copii ai Universului cu o bogata experienta in cresteri/schimbari ale frecventelor, vibratiilor pt planete. Voi cunoasteti aceste mecanisme de trecere dintr-o vibratie in alta si dintr-o dimensiune in alta. Am dorit si noi sa va amintim sa nu va blocati in dimensiuni. Sa pasiti prin ele.
Noi lasam darul energetic ce il avem pt voi, aici in planul planetei Jupiter. Nu ne este usor sa ne apropiem de planeta voastra. Acest dar il veti gasi pe platforma pe care deja o cunoasteti. Cand voi ati adus galaxiile in spatiul vostru sacru, noi am simtit si am stiut ca voi sunteti aceste fiinte si am plecat/iesit/trecut din spatiul nostru in sistemul vostru solar pt a va face  darurile noastre. Si altii vor veni cu astfel de daruri. Planul vostru este maret si posibil.  
Le-am multumit acestor fiinte stiind ca vom simti chemarea de pe Jupiter la momentul potrivit. Aceasta a sosit a doua  zi in timpul unei placute plimbari pe malul lacului din apropierea casei. Calatoria ne-a fost mai usoara cunoscand unda vibrationala. Am primit darurile de lumina, le-am multumit tuturor fiintelor  si  asemenea albinelor incarcate cu polen, am adus pretiosul nectar in stup : iubitului nostru Pamant pt binele suprem al tuturor.
-sursa- http://mihaelapalade.blogspot.ro/-

 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu