Totalul afișărilor de pagină

19 ian. 2016

Protectia psihica cu ajutorul scuturilor energetice...

Este important sa va creati un scut energetic ori de cate ori urmeaza sa va aflati intr-o situatie in care energiile sunt joase, cum ar fi locurile publice, sau cand sunteti in preajma oamenilor bolnavi sau maniosi. Acest lucru este cu atat mai important pentru persoanele sensibile, care tind sa absoarba energia altora.Pentru a va proteja, doar imaginati-va, ganditi-va sau vizualizati-va inconjurati complet in orice culoare doriti. Puteti, de asemenea, sa ii protejati pe altii sau chiar unele obiecte, cum ar fi autoturisme sau case, cu lumina. Scuturile se uzeaza, astfel incat trebuie refacute aproximativ la fiecare 12 ore.
Iata cateva culori pe care le puteti alege, in functie de situatia in care va aflati:
• Lumina alb stralucitoare. Buna pentru protectia impotriva infractiunilor sau atacurilor fizice. Ea cheama ingerii in jurul vostru.
Lumina roz. Scutul roz protejeaza impotriva negativitatii. Este de folos atunci cand va aflati in preajma pesimistilor, a celor care se plang incontinuu sau a oamenilor barfitori, deoarece numai iubirea poate trece printr-un scut roz.


Lumina verde. Este un scut vindecator fizic. Folositi scutul verde pentru cineva care este ranit sau bolnav.
Lumina purpurie. Protectie psihica. Protejeaza impotriva atacurilor subtile si a entitatilor.
Sfera oglinda. Atunci cand va simtiti vulnerabili sau cand chakrele voastre sunt deschise si curate si urmeaza sa intrati intr-o energie aspra (cum ar fi multimile de straini sau o intalnire de afaceri cu multi oameni, de exemplu), vizualizati-va sau simtiti cum pasiti intr-o sfera a carei suprafata exterioara este o oglinda. Toate energiile negative vor ricosa.
Scutul de plumb. Scutul absolut impotriva negativitatii, ori de cate ori anticipati o lupta sau va simtiti in mod deosebit vulnerabili sau deschisi. Vizualizati-va sau simtiti cum sunteti complet inconjurati de un metal asemanator plumbului, insa foarte usor, prin care nimic nu poate sa patrunda.
Scutul triplu. Alegeti trei sau mai multe culori si infasurati-le in jurul vostru in straturi, pentru o protectie completa.
-sursa- http://www.almeea.ro/protectia-psihica-cu-ajutorul-scuturilor-energetice/
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. Imi plac articolele tale!
    Cind le citesc simt ca interiorul meu cere mai multe informatii!
    E CIUDAT CA IMEDIAT CUM AM VAZUT SI AM CITIT UN ARTICOL PE TELEFON TOT IMI APAREA CA PAGINA NU MAI PRIMESTE INFORMATII SA O INCHID SAU SA ASTEPT ! AM DAT ASTEPTARE DE 10 ORI CIT AM REUSIT SA CITESC ANUMITE ARTICOLE , AM ZIS SA INTRU DE PE CALCULATOR BRUSC NETUL NU MAI FUNCTIONA NU MAI INTRA NICI PE GOOGLE....
    De mic am fost mai diferit putin decit ceilalti pe la 14 ani pot zice ca am avut foarte multe abilitati care daca le spun vreunui om de pe strada sigur zice ca sunt nebun.. problema este ca de cind am inceput serviciul aceste simturi sau atrofiat.. Dar incerc sa le trezesc din nou de cateva zile si mi se pare ciudat cum de am citit tocmai acum acest articol

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuie sa imi fac timp sa vin si eu la citeva cursuri reiki

    RăspundețiȘtergere