Totalul afișărilor de pagină

21 feb. 2018

Despre simțiri închipuite ...

A trecut ceva vreme de când am ales să mă retrag discret din lumea spiritualistă românească și pot spune cu mâna pe inimă că sunt foarte mulțumit de decizia mea.

Este o lume în care fiecare vrea cât mai mult, cât mai bun și neapărat gratis, o lume în care fiecare este Maestru doar pentru că a citit o carte de Osho și o lume în care nu trebuie să depui deloc muncă în folosul celorlalți, decât în folosul tău, ca să evoluezi spiritual. 
-Uite vezi? Sunt maestru Reiki, Karuna, Usui Tibetan, Cristal Healing, Theta, Bowen, Tantric Fingering și fac călătorii astrale.
-Îmi dați și mie un pahar de apă?
-Du-te bă și cumpără-ți! Ți-e sete?? E karma ta. N-ai bani? Tot karma ta! Strănge și tu bani să fii maestru și faci bani din cursuri tati, o să vezi. A, nu, diplomele sunt printate. Nu, nu plătești taxe la stat ca orice om, normal.

M-am săturat de prostiile debitate de foarte mulți, de promisiunile de Sfârșit al Lumii din 5 în 5 ani și de faptul că ori de câte ori am încercat să avertizez lumea că NU o să fie nicio translație cuantică defibrilatorie în 2012 sau reactivare a ficatului mayaș sau cine știe ce superputere șamanică, eram blamat că sunt negativist.

2012 a venit și a trecut și n-a trecut nimeni în nicio dimensiune paralelă, n-a venit nicio navă să ia extratereștrii întrupați acasă, n-a venit niciun mesia să scoată Pământul din Întuneric (înafara celor trei Sanănzi, doi Kalki, cinci Zalmocși și 126 de Isuși care își desfășoară misiunile tăcuți, bineînșeles, cunoscuți numai de cei care dau bani pe cursurile lor. Și ăștia se ceartă numai în România, de afară nu mai zic că toți sunt Anticriști.)

Lumea a continuat să trăiască la fel și dacă aștepți o dată calendaristică să te trezescă spiritual și să-ți dea daruri ale duhului, dragă cititorule, te rog închide această pagină, nu-mi lăsa niciun comentariu și du-te să faci Dophin Reiki Healing pe banii cu care ai putea hrăni o casă de bătrâni, pentru că nu mă interesează ce ai de spus.

Ceea ce aș dori să discut este noțiunea de a ”simți”. 

Când oamenii care au astfel de pretenții extrasenzoriale găsesc că nu le convine ceva, în special o persoană sau deciziile pe care le-au luat, invocă faptul că ”simt o energie negativă” sau că ”i s-a schimbat vibrația”.

Dragii mei, o mai mare porcărie nu există. 

În primul rând:
Nimeni, nicio persoană întâlnită de mine în cei 15 ani de activitate printre paranormali, guruși, yoghi-beari, numerologi, astrofili, ozenauți și bioenergocojonucleoterapeuți nu mi-a dovedit că are vreun talent de a SIMȚI mai mult decât au scos din cum arată, cum vorbește și cum se comportă omul.
Drept dovadă, am folosit și eu aceleași tehnici fără a spune că sunt senzitiv, pe astfel de oameni, care îmi certificau că așa este și că simt că sunt clarvăzător. Făcând asocieri simple între culori și așteptările unei persoane (ocultism-violet, iubire-roz, religie-auriu, sexualitate-roșu) am spus culorile aurei câtorva așa-zis clarvăzători, care mi-au confirmat că așa e, dând afectuos din coadă, deși eu nu am spus niciodată că pot vedea aurele și am spus răspicat că nu sunt clarvăzător, însă EI au insistat că sunt.

Nu tăgăduiesc faptul că există astfel de persoane în lume sau în România. Însă eu personal nu am găsit decât oameni deștepți care vor să-i prostească pe alții și oameni care din lipsă de încredere în ei înșiși și în enorma putere a lui Dumnezeu, vor să fie prostiți de ce dintâi.
În al doilea rând:
Toate persoanele care au spus despre cineva sau despre mine că au vibrația scăzută, vibrația joasă, emit negativ, au PH-ul SNV-ului pe Scala Radiestezică de minus 2 sau te miri ce alte tâmpenii, au ajuns la această concluzie DUPĂ ce au cunoscut persoana, după ce au discutat cu ea și după ce nu le-a convenit ceva.
Stimați clarvăzători, nu puteți să afirmați că ați fost atrași să vorbiți cu mine, să-mi dați add pe Facebook, să mă căutați, să mă sunați, să-mi povestiți ce aveți pe suflet și să mă considerați prieten, să mă felicitați pentru cât de bun și de luminos sunt,  să-mi cereți să fac ședințe de Tarot gratuite și ritualuri gratuite, iar când refuz, să-mi trântiți un ”Vai ce vibrație negativă ai. Tu mereu ai emis foarte negativ. Ai ceacrele strâmbe, etc etc.”

Nu pot să nu râd când aud, de la o zi la cealaltă, că mi s-a schimbat structura spiritului și nu mai sunt la fel, când așa ceva e cam imposibil și ar fi mai probabilă schimbarea coloanei vertebrale cu coccisul spre craniu decât asta...

Și oare cum sunt în aceeași zi, luminos și bun pentru majoritatea prietenilor care sunt lipsiți de interese, dar sunt întunecat și de vibrație joasă pentru cineva căruia nu îi convine ceva din ceea ce fac sau refuz să fac. 

În al treilea rând:
Niciunul din oamenii care au pretins că mi s-a schimbat vibrația nu pot trece un simplu test: dacă pui cu fața în jos opt poze, cei șapte pitici și Hitler și îi spui să ”simtă” vbrația negativă, promit că în primele 5-6 încercări îl alege pe Morocănosu sau Mutulică.  Din trei poze chiar, una cu un criminal în serie și două cu sfinți, rar alege o variantă corectă din prima. 

Așa că nu pun suflet când sunt catalogat drept ”de vibrație joasă”, ”egoist” sau ”ipocrit” când refuz o necunoscută care vrea să o ajut să îi spele creierii vreunui biet boșorog înstărit și nici nu mă supăr după ce ajut un om de 15 ori și sunt luat de fraier, iar a 16-a oară pun piciorul în prag, spun gata, și sunt făcut nemernic. 
Pentru că aceste păreri nu contează.
Știu a cui părere contează. Cunosc oamenii care vorbesc cu sufletul și nu sunt legați de propriile dorințe. Știu cine apreciază binele făcut de mine și este recunoscător, indiferent că ar fi vorba de un ajutor sau un efort mare sau de un sfat bun. Aceștia sunt oamenii care mă văd ca pe un om și nu mi-au spus niciodată o vorbă rea, nici mie despre mine, nici mie despre alții. 

Iar de la aceștia au maeștrii noștri cu afișe și cursuri și deschideri de chakre mult de învățat.
Eu sunt destul de ocupat de obicei,  dar nu refuz pe nimeni și încerc să ajut cum pot. Afacerile de care mă ocup, cu ajutorul lui Dumnezeu, prosperă, viața mea spirituală este bogată, iar cea de zi cu zi este plină.  Îi mulțumesc lui Dumnezeu zilnic pentru ceea ce mi-a dat și consider că sunt neschimbat, cam așa cum consideră și cei care mă cunosc cu adevărat. 
Voi scrie și aici când mai pot și sper să mă citească lumea și gratis. 
-sursa-http://asterionmage.blogspot.ro/2014/09/despre-simtiri-inchipuite.html?m=1-
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu