Totalul afișărilor de pagină

29 oct. 2019

Calea, adevarul, viata...

A trecut ceva vreme de cand nu am mai scris aici, aleg mereu sa ma rezum la lucrurile esentiale, simple si pe intelesul tuturor.
Viata este atat de simpla incat nu o mai intelegem si ajungem sa o analizam atat de mult incat uitam sa mai traim momentul.
Stiu ca cei care citesc aceste randuri sunt la fel ca si mine, suflete divine ce au deschis ochii intr-o cautare continua si de redescoperire a Eu-lui interior, intr-o forma pe care doar sufletul o stie.

Se spune ca definitiile sunt defapt limitari si astfel ne oprim in a cauta si alte raspunsuri.
Poate sunt limitari, poate nu, eu cred ca asa cum sunt, ele au scopul lor sa ne arate unde ne aflam si ce am inteles pana acum, sa stim ce este bine sau ce este mai putin bine.
Om-ul ca fiinta, in totalitatea sa are un scop bine definit, nu trebuie sa ii rastalmacim menirea, noi suntem aici sa traim, sa ne bucuram de viata, fara prejudecati si fara conditii, fara sa ne pierdem in oceanul de informatii.
In aceste timpuri, spiritualitatea devenit un mod de a trai si de a ne manifesta cele mai frumoase noastre abilitati, iubirea si compasiunea.
Mare atentie la toate informatiile care circula, se ataca foarte mult identitatea omului si a sufletului, Lumina si credinta.
Si eu am urmarit si analizat multe informatii, niciodata nu m-am lasat dus de ele, dar le ascult, iau ce este important din ele si merg mai departe, fara sa imi clinteasca credinta.

Dragilor aveti grija in cine va puneti credinta si puterea, alegeti mereu interiorul, pentru ca acolo este casa noastra.
Atentie la sesiunile de hipnoza, am urmarit zeci din ele si am ajuns la concluziile mele:
- sunt situatii traite de anumite persoane care se lasa in mana altora si cer ajutorul din afara si astfel isi lasa deschisa usa, devenind vulnerabili
- mare parte din sesiuni sunt de vindecare si nu au legatura cu realitatea
- ce se traieste in regresie poate fi in mare parte trairi, frici, imaginatie, nimic real. Poate 5% ar fi si ceva real.
- unele informatii sunt foarte bune, ne ajuta sa realizam ca suntem puternici si nimeni si nimic nu poate interfera cu universul nostru fara voia noastra (idea de baza)
- toate sesiunile de vindecare sunt exact pt acest specific, exceptand cele de cercetare.
- m-a ajutat sa inteleg multe lucruri si sunt recunoscator dar mare atentie sa nu ne lasam influentati ca in univers ar exista doar reptile si insectoizi iar restul e intuneric sau ca Lumina defapt nu e lumina, mare atentie, nu va pierdeti credinta.

Credinta si spiritualitatea este calea si viata din adancul sufletului, traita constient.

Sunt multe de spus, cam atat pentru astazi, bucurati-va de viata, respirati adanc si deschideti ochii, binecuvantari.

Va multumesc ca sunteti, oriunde ati fi!
-sursa- http://spre-infinit.blogspot.com/
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu