Totalul afișărilor de pagină

2 feb. 2021

Există o lege...


 

Există o lege care spune că în Univers este necesar să renunţi la ceva ca să poţi să primeşti ceva în loc. Cum funcţionează această lege, poți experimenta singur atunci când pur şi simplu laşi să plece din viaţa ta tot ceea ce nu îţi trebuie sau nu este prioritar pentru tine.

Pe parcursul vieții în plan material de exemplu ne înconjurăm de tot felul de obiecte care nu ne mai trebuie, tot felul de haine pe care nu le mai purtăm, tot felul de obiecte de mobilier pe care nu le mai folosim. Acele obiecte ne compun microuniversul în care trăim. Ajungem astfel să ne obişnuim cu ele şi nu ne mai dorim lucruri noi, tocmai pentru că ne-am obişnuit cu acel ”vechi” din jurul nostru.

De ce este atat de greu sa renunţi la vechi? Nu cumva la mijloc sunt ceilalți, părerea lor, nu cumva ne temem că ei ne vor considera rataţi dacă nu reușim? Uneori așteptările celorlalți de la noi nu ne lasă să renunțam la acele lucruri pe care nu ni le mai dorim.

„Cum, după ce am muncit și am cheltuit atâta timp și energie să renunț, să renunț la o parte din Mine, să renunț și mai grav, la tot ce însemn eu?” Dar oare Eu sunt acel vechi? Dar dacă cei din jurul nostru, dacă familia și prietenii ne-ar respecta decizia și în loc să ne critice că am renunțat la ceva, ne-ar felicita că am avut curajul să facem o schimbare, să nu persistăm într-o greșeală, nu ne-am mai simti vinovati.

Am crescut cu ideea că un învingător nu renunță niciodată. Opusul, cel care îndrăznește să renunțe e numit laș, incapabil, lipsit de ambiție, slab, fricos etc. Cred ca Laș e cel care nu renunță pentru că nu e în stare să facă față unei noi provocări, slab, e unul care nu găsește în el puterea să o ia de la capăt, incapabil e cel care nu știe să facă decât unul și același lucru toată viața și nu pentru că i-ar plăcea, cât mai degrabă pentru că nu a fost în stare să fie curajos atât cât să își urmeze visurile.

După care ajungi sa te întrebi cu adevărat cine sunt Eu? Nu există o versiune mai bună a mea? 

Ce pot face? Nimic mai simplu decât să te gândeşti ce poţi să laşi în urmă, ce poţi să arunci, ce curăţenie să faci pentru a te pregăti pentru noul TU care urmează să intre în viaţa ta! Renunță la vechi, arde trecutul, aruncă balastul care te trage înapoi! Renunță la lucrurile care nu te definesc! Renunță la a fi ca toți ceilalți și îndrăznește să fii tu însuți! Gândește-te bine în ce vrei să îți investești timpul și energia, la restul renunță!

O vorbă din bătrâni spune “În tot răul este și un bine, așteaptă să-l vezi” – chiar dacă pe moment renunţarea la lucrul, persoana, obiceiul îţi provoacă o stare de rău, cu timpul îţi deschizi ochii si poţi vedea ce lucruri frumoase îţi apar în viaţă. Se rupe coarda atașamentului pe care ai creat-o chiar tu cu acel ceva sau acel cineva. Acest timp diferă de la situație la situație în funcție de puterea fiecăruia de vindecare. 

Și atunci “Reînvie și renaște ca OM NOU”.-www.floricatrifa.ro

 Pentru initieri si terapii, va rog sa-mi scrieti pe adresa de email  gabi.gabriela58@yahoo.com  

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu