Totalul afișărilor de pagină

5 feb. 2021

Modul în care este de dorit să te tratezi pe tine însuți în Călătoria ta...


 

Primul lucru pe care îl aveți de făcut când discutăm despre evoluția spirituală este să vă iubiți pe noi înșivă așa cum nimeni nu v-a iubit vreodată până acum.
Tot ce s-a întâmplat și se întâmplă în viața voastră are valoare și este o piesă importantă în Călătoria personală.
Modul în care este de dorit să te tratezi pe tine însuți în Călătoria ta este următorul: dacă este un lucru pe care nu l-ai spune unui copil care suferă, nu-ți spune nici ție însuți acel lucru. Un copil care suferă vrea doar să fie ținut în brațe și consolat, nu i-ai spune: „Mai termină cu povestea asta, că ți-a spus X că ești.......... Mare lucru!”.
Dacă nu i-ai spune asta unui copil - pentru că știi că pentru el chiar este mare lucru -, atunci nu-ți spune nici ție așa ceva, când suferi! Tratează-te și pe tine ca pe un copil care suferă, oferă-ți iubire, înțelegere și compasiune.
Eu vă propun o altă abordare a acestor situații complicate/ dificile/ dureroase prin care treceți: vă sugerez să mergeți pe principiul
„TOTUL SE ÎNTÂMPLĂ SPRE BINELE MEU, TOTUL SE ÎNTÂMPLĂ PENTRU A MĂ AJUTA SĂ CRESC/ EVOLUEZ”.
Și știți de ce nu ne dăm seama că tot ce ni se întâmplă este spre Binele nostru? Pentru că nimeni nu ne-a explicat/ învățat asta. Pentru că noi am trăit într-o paradigmă care spunea că dacă un lucru nu-mi place/ convine, dacă mă face să mă simt inconfortabil, nu e bun pentru mine.
Dar așa crești: trecând prin situații neașteptate, inconfortabile, care reprezintă o provocare. (Matt Kahn)
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu