Totalul afișărilor de pagină

29 apr. 2021

Ascensiunea...


Ascensiunea este o alegere personală, nu ți se întâmplă de la sine, nu te obligă nimeni să ascensionezi.
Iar cei care am ales Ascensiunea ne aflăm în prezent într-un „incubator” în care ne schimbăm nivelul vibrațional. Cum se întâmplă asta? Emoțiile, gândurile, credințele, comportamentele, obiceiurile (adică energiile) de vibrație joasă ies la suprafață, ca să fie curățate/eliberate.
Și poate uneori vă întrebați: „De ce simt această furie/ anxietate/ tristețe, etc, că nu mi s-a întâmplat nimic deosebit?!”/ „Ce-mi veni să fac asta?!”/ „De ce m-am comportat așa? Eu nu fac niciodată asemenea lucruri…”, etc. Sunt energii de vibrație joasă pe care le-ați acumulat de-a lungul timpului în interiorul vostru și care ies la suprafață acum, ca să le vedeți/ conștientizați, să le acceptați/ onorați ca fiind ale voastre, să le simțiți și să le eliberați cu Iubire.
Noi creștem vibrațional masiv acum, când suntem în izolare, pentru că aceste curățări energetice sunt mult mai rapide.
Chiar și cei care se consideră evoluați au încă în interior astfel de energii care mai trebuie curățate - și ei vor constata asta.
În plus, să nu uităm că dincolo de curățările energetice personale/ individuale prin care trecem în această perioadă de izolare, mai are loc și o curățare la nivel colectiv/ a umanității. De aceea am spus că pandemia de coronavirus este prima curățare energetică masivă la nivel colectiv. Iar colectivul, după cum vă puteți da seama, se află la un nivel redus de vibrație, este scufundat adânc în 3D. Colectivul „conține în interiorul său” frici foarte mari, traume, furie, lăcomie, etc – energii de vibrație foarte joasă.
Și prima curățare energetică la nivel colectiv ce a vizat? Ați văzut: frica, anxietatea, furia, dorința de control, etc.
Vor fi și alte curățări colective. Și cu cât ne facem mai bine munca interioară acum, cu atât ne va fi mai ușor în continuare și vom face față mai bine următoarelor curățări colective.
(Lorie Ladd)
 

Pentru initieri si terapii, va rog sa-mi scrieti pe adresa de email  gabi.gabriela58@yahoo.com


 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu