Totalul afișărilor de pagină

6 apr. 2015

Eu și Karma ...

Privind în urmă, mi-aduc aminte care a fost reacția mea de începător când mi-a fost prima dată prezentată noțiunea de karmă de către cineva care avea cu mult mai multe cunoștințe legate de ceea ce numeam atunci spiritualitate și care era un fel de zonă crepusculară, cel puțin pentru mine. De ce spun ”numită atunci spiritualitate”? Foarte simplu. Pentru că noțiunea de spiritualitate se schimbă, se îmbogățește în fiecare zi, mai ales pentru cei care o și trăiesc, pierzându-și treptat multe din presupusule caracteristici de a fi ceva deosebit, ea devenind un mod de viață foarte normal și natural. Spre deosebire de modul viață mental presărat cu ”trebuie”, ”așa se face”, ”asta-i regula/norma/standardul”, etc.
Deci, karma mi-a fost prezentată ca un ceva ce trebuie să trăiesc acum (și prin asta se înțelegea durere, suferință, neîmplinire) pentru a-mi plăti și răscumpăra ”greșelile” din viețile trecute. Un clopoțel interior a început să sune, și din fericire, am deschis ușa. ”Karma nu este așa ceva, ea nu este rea. Este doar dorința ta de a experimenta și rezultatul acțiunilor tale. Modul în care au fost ele percepute de către cei cu care ai intrat într-o relație care a generat karmă.”
Când naiva de mine am dat voce acestei informații, am fost urgent pusă la punct. Cum adică, o neștiutoare vine să facă astfel de afirmații? O nouă formă de blasfemie, de data asta spirituală. Am păstrat informația legată de karmă pentru mine și la fel am făcut și cu următoarele, deoarece doream să-mi elucidez această problemă pentru mine, și se pare că cu mine doar, deoarece noțiunea de karmă era foarte clar definită în învățătura spirituală de atunci.
Nu am făcut cercetări speciale, dar odată lansată intenția, ea a început să aducă către mine tot felul de informații. Cu fiecare nouă informație pe care o primeam mi se întărea convingerea că, karma nu este nici pe departe ceva rău ci este pur și simplu dorința părților de a experimenta o anumită situație din ambele, sau uneori mai multe, puncte de vedere. Nu v-ați întrebat niciodată de ce karma voastră este legată de o persoană sau un grup de persoane?
Deci, așa ca și orice altceva, karma nu este nici bună nici rea. Ea este doar posibilitatea pe care ne-o acordăm pentru a experimenta atât cauza cât și efectul unui gând, emoții, acțiuni. Doar că noi am luat și mai luăm de multe ori lucrurile foarte personal și asta este ceea ce crează suferința, durerea, emoțiile joase cărora le oferim sălaș în mințile și trupurile noastre.
Bun, deci pentru mine karma nu este ceva rău ci o consecință firească a dorinței noastre de a experimenta cauza din două puncte de vedere: al cauzei și al efectelor pe care le generează. Asta se numește a vedea și a-ți ASUMA efectele gândurilor, emoțiilor și acțiunilor tale. În momentul în care îți dai seama, înțelegi și accepți acest aspect neutru al karmei, dispar toate temerile, neînțelegerile și suferința creată, la nivel mental, de către ceea ce numim balaurul karmă.
Acum, este karma personală, de grup, colectivă, globală? Da, este toate astea la un loc și se manifestă pe fiecare nivel. Acum, karma personală este ceva destul de ușor de înțeles pentru că este la un nivel mai apropiat de înțelegerea și acceptarea noastră. Problema apare, după cum am constatat recent, atunci când vine vorba de asumarea karmei colective, planetare.
De unde vine această problemă? Ea vine din neînțelegerea sau necorelarea unor factori. Pentru cei care nu cred în reîncarnare, pentru că mai sunt încă mulți care se împiedică de această treaptă, noțiunea de karmă nu există pentru că nu-și are înțeles, nu poți explica karma creată creată într-o viață și experimentată în alta, pentru că viața actuală este tot ceea ce există. Cei care cred în reîncarnare, pot accepta noțiunea de karmă personală care se manifestă în relația cu alte persoane. Sunt, și din fericire tot mai mulți, și cei care acceptă noțiunea de karmă de grup, de karmă de neam.
Prea mulți încă se opresc la acest nivel. Pot accepta noțiunea de karmă de grup, neam, dar cea de karmă colectivă la nivel de planetă, nu. Este și acesta un pas. Pasul către acceptarea unimii, a unității. Deși, există o explicație destul de simplă și înaintea acestui pas. Având în vedere că ne-am încarnat pe această planetă de nenumărate ori, este destul de logic că, din dorința unei experimentări cât mai cuprinzătoare, am ales să ne întrupăm în multe culturi, civilizații, popoare, neamuri.
Deci, avem propria noastră contribuție la karma fiecărui neam care există pe această planetă. De multe ori am ales să ne întrupăm în fiecare dintre neamurile aflate în conflict pentru a avea imaginea și experiența completă a acelei situații. Aș spune că am făcut-o de fiecare dată, dar asta depinde de modul în care ne-am însușit ceea ce aveam să ne însușim prin acele experiențe. Dacă reușim să acceptăm și acest lucru, distanța dintre noi și unime va dispărea pe nesimțite.
Am tradus zilele trecute un articol al lui Bob Fickes, în care el afirma că ”Karma Nu este personală” referindu-se de fapt la necesitatea curățării karmei indiferent de modul în care noi am clasifica-o, fiind vorba de karma colectivă, planetară de fapt. Mulți mi-au scris, unii în privat, alții au combătut vehement și deschis acest aspect. Este în regulă, este nivelul la care ei/ele pot accepta. Este oricum un pas înainte, înseamnă că au trecut de prima treaptă și acceptă noțiunea de karmă.
Ceea ce vă propun eu tuturor, în scopul ușurării tranziției în care ne aflăm cu toții, este să ne curățăm fiecare propria karmă personală dacă numai atât simțim că putem face, dar să o facem puțin mai profund, eliminând unele atașamente și controverse nedorite ale minții. Haideți să ne curățăm karma pe care am produs-o fiecare în fiecare dintre viețile noastre, oriunde sau oricum le-am fi trăit pe planeta Pământ.
Având în vedere că timpul nu este liniar, o altă provocare pentru minte, ci circular, putem să ne curățăm propria karmă din toate viețile noastre. Cum putem face asta? Este foarte simplu de făcut, nu cere nici un fel de ritualuri sau tehnici speciale, ci doar o profundă intenție, hotărâre și decizia de a o face. Trimitem Iubire Necondiționată și binecuvântare tuturor experiențelor de viață, formelor gând, câmpurilor de energie pe care le-am avut/creat pe această planetă, fără a le judeca drept bune sau rele, TUTUROR, și le învăluim pe TOATE în Focul Violet pentru a fi transmutate în formele lor înnăscute, mai înalt dimensionale.
Putem face acest lucru chiar și timp de 5-10 minute în fiecare zi, iar efectul va fi magnific. Nu numai că ne ușurăm nouă înșine tranzițiile, pentru că sunt mai multe nu numai una, dar le ușurăm și celor din jurul nostru, cei cu care ne aflăm acum într-o relație karmică, și care pot fi copiii noștri, partenerii noștri de viață, părinții noștri, etc., dar ușurăm implicit și tranziția Mamei Pământ. Curățându-ne propriul aport la karma planetară, curățăm karma colectivă de fapt.
Cunosc multe suflete înalte care și-au luat întrupări pe Pământ special pentru a curăța karma planetară; sau altele care la ieșirea din întrupare au acceptat ca prin prețul suferinței personale, să curețe karma de neam astfel încât copiii și urmașii lor să nu mai poarte mai departe această karmă. Deci, chiar dacă mai aveți rețineri în curățarea karmei colective, planetare, curățați-o pe a voastră personală. Oricum, ea se va reflecta în ușurarea karmei planetare.
Este mare nevoie să ne ”facem curat în casă”. Evenimentele se precipită și cu cât vom fi mai ”curați” cu atât mai ușor vom trece prin ceea ce vine. Iubirea Necondiționată este cea mai mare putere care există în acest Univers. Atunci când nu este ”sabotată” de fricile noastre, ea într-adevăr mută munții din loc. Ce părere aveți dragii mei de o muncă voluntară? Niciodată când facem aceste acte de iubire nu suntem singuri. Suntem TOȚI împreună, fiecare la nivelul la care a ales să ”lucreze”. Și este sarcina noastră să curățăm ”murdăria” pe care am făcut-o, a nimănui altcuiva. Asta însă nu înseamnă că nu vom fi ajutați.
Vă iubesc din toată Inima și vă doresc o zi plină de împliniri și realizări. Oricum, după această zi de 4 Aprilie 2015, nu va mai fi nimeni aceiași persoană care a fost până acum. Fie că va conștientiza acest fapt, fie că nu.
-sursa- http://dincolo-de-mine-sunt-eu.blogspot.ro-publicat de

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu