Totalul afișărilor de pagină

8 apr. 2015

Rugaciunea catre Sfanta Cruce...

Credeti cu fermitate in aceasta rugaciune, pentru ca este la fel de adevarata ca Sfintele Evanghelii. Casa in care se afla aceasta rugaciune va fi aparata de focul mistuitor al fulgerului, iar cel care asculta sau spune aceasta rugaciune in fiecare zi va fi prevenit de un semn de la Dumnezeu cu trei zile inainte sa moara si de la acel semn omul va intelege ca i-a venit sfarsitul.
Rugaciune catre Sfanta Cruce
Doamne, Iisuse Hristoase, Tu care ai murit pe cruce pentru pacatele noastre.
O, Sfanta Cruce a lui Hristos, fii pentru noi o veritabila lumina a fericirii.
Sfanta Cruce a lui Hristos, pune-ma la adapost si apara-ma de orice arma care taie si ucide si de orice arma de foc.
Sfanta Cruce a lui Hristos, indeparteaza de mine tot ce ar putea sa fie un exemplu rau pentru mine.
Sfanta Cruce a lui Hristos, ajuta-ma cu tot ce ar putea sa fie spre binele meu.
Prin Sfanta Cruce a lui Hristos eu vin pe drumul salvarii mele.
 O, Iisuse, crucificat in Nazaret, ai mila de mine, pentru ca dusmanii cei rai, vizibili si invizibili, sa stea departe de mine, acum si in vecii vecilor, Amin!
In onoarea Sangelui Sau laudat, a pasiunii Sale si a mortii Sale nedrepte, in onoarea reinvierii Sale si a incarnarii Sale divine, prin care El ne-a daruit nemurirea sufletului.
La fel de adevarat cum Domnul nostru s-a nascut in noaptea de Craciun la fel de adevarat ca cei trei Regi magi i-au adus darurile in a treia zi, la fel de adevarat ca Iisus s-a ridicat la ceruri, eu ii cer Salvatorului nostru, Bunului Dumnezeu, sa ma ia sub protectia Sa mereu.
Tata celest, imi pun sufletul in mainile Tale.
Iisuse, Marie, Sfanta Ana, Sfante loachim, ajutati-ma in ceasul mortii mele.
In numele Domnului nostru Iisus Hristos, Amin!
-sursa- http://www.almeea.ro/-

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu