Totalul afișărilor de pagină

3 oct. 2015

Creatia Dumnezeu...

Creatia
Dumnezeu
Tot ceea ce este, care a fost si va fi.
 Acum cateva minute am avut o viziune a Creatiei, am transpus ceea ce am vazut in imaginea de mai jos, am denumit-o: Creatia Dumnezeu.

Indiferent de religie sau rasa, indiferent de culoare sau entitate, tot ceea ce exista face parte din Dumnezeu.
Am inceput calatoria vietii desprinsi din Inima Creatorului Dumnezeu si am inceput sirul infinit de experiente si de vieti.
O data plecati in cele mai indepartate colturi ale Creatiei, dar niciodata in afara ei, ne incepem calatoria inapoi spre Inima Creatorului.
Toti tindem spre Iubirea Infinita a Lui.
Lumina este cunoastere si iubire care ne arata calea spre centrul Creatiei.
Nimic nu este intamplator si stim ca atunci cand ne deschidem inima si sufletul primim raspunsuri la intrebarile noastre.
Pentru a primi trebuie sa cerem, pentru a reusi este nevoie de credinta si daruire.
Sa fim uniti in acelasi gand si sa credem in noi, in puterea care ne defineste din prima clipa in care am fost creati.
Esential aici pe Tera este sa devenim un far pentru ceilalti, pentru cei care ratacesc, sa intindem o mana si sa ajutam neconditionat, sa impartasim bucurie si incredere.
Suntem unul, Suntem Iubire.
Alte informatii:
Cele 12 dimensiuni incep din interior spre exterior (vezi imagine), unde UNU este Inima Creatorului. 
Toate acestea 12 dimensiuni Mari au la randul lor 12 dimensiuni mici dar care sunt ordonate crescator.
De exemplu noi oamenii suntem in Dimensiunea 3D fizica,  tindem sa urcam pe scara evolutiei de la 1d spre 12d si Ascendem in 4D.
Spritul Mare locuieste incepand cu Dimensiunile mari 7D in sus.

-sursa-http://spre-infinit.blogspot.ro/

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.
 

2 comentarii:

  1. Energiile pe care le emitem si cele pe care le primim au legatura cu Universul, cu Spiritualitatea.Cu aceste viziuni pot spune ca esti la nivel foarte inalt si te afli aproape de forta divina .Ai "numcit"mult pentru a ajunge aici,ai multa incredere si credinta!Ma bucur mult pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Daniela! Iti doresc sa ai parte de zile frumoase si fericite!

      Ștergere