Totalul afișărilor de pagină

25 oct. 2015

Mantra Sufletului...

1. Eu Sunt Sufletul – afirmatie care va aduce identificarea cu Sufletul.
Steaua Sufletului creste in marime, stralucire si radiere, iar canalul central incepe sa se umple cu focul curcubeu.
Aceasta afirrnatie aduce identificarea cu Sufletul.
2. Eu Sunt Lumina Divina – afirmatia acceseaza supraconstientul, iar focul curcubeu continua sa curga in canalul central, sa-l umple.
3. Eu Sunt lubirea – afirmatia acceseaza iubirea spirituala.
O culoare trandafirie, roz se revarsa din inima Stelei Sufletului inundand canalul central.
4. Eu Sunt lntentia – acceseaza intentia, vointa spirituala.
Culorile rosu aprins (clar, stralucitor), violet, alb si albastru-indigo, incep sa se reverse si sa umple canalul central.
5. Eu Sunt Modelul Perfect – aceasta ultima afirmatie semnifica faptul ca ati venit in viata prezenta cu un scop precis al sufletului, iar acesta va va fi revelat;
Cei sapte centri energetici care se afla de-a lungul coloanei vertebrale se intensifica.
Podul curcubeu, reprezentat de canalul central este un pod, o legatura de energie si constiinta intre spirit si materie.
Este canalul, conducta prin care viata spiritului si constiinta sufletului circula.
-sursa- https://didaaurelia444.wordpress.com/-
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu