Totalul afișărilor de pagină

17 sept. 2016

Ridicați-vă deasupra fricilor la care sunteți expuși în acest moment – Quan Yin...

De Jenny Schiltz
Mulți dintre voi vă aflați într-o parte foarte importantă a acestui proces și am vrea să discutăm despre acest lucru astăzi, deoarece mulți dintre voi simțiți că ați dat înapoi și acest lucru vă aduce un sentiment de disperare. Mulți dintre voi vă confruntați cu fricile și îngrijorările voastre, iar în această etapă trebuie să înțelegeți că vi se arată o alegere. Veți acționa așa cum ați făcut-o întotdeauna sau străluciți mergând înainte în noul vostru adevăr? Asta chiar este o alegere. Acesta este momentul în care trebuie să vă îmbrățișați puterea de creator.
Unora dintre voi vă sunt arătate în vis scenarii care întruchipează cele mai profunde frici ale voastre, alții sunt confruntați cu situații care aduc la suprafață fricile lor în legătură cu relațiile, sănătatea și locul lor în lume. Acestea nu ies la suprafață ca o modalitate de a vă împinge înainte ci ca să le vedeți în sfârșit drept ceea ce ele sunt: frici. Aceste credințe, tipare de gândire și reacții care sunt invocate le-ați deținut o lungă perioadă de timp, iar acum trebuie să alegeți să treceți dincolo de ele. Atât de mulți dintre voi sunteți capabili să oferiți iubire necondiționată altora într-un mod admirabil, dar vă lipsește capacitatea de a o întoarce și spre voi înșivă. Acesta este momentul în care acest lucru trebuie făcut. Trebuie să vă iubiți suficient de mult pentru a trece dincolo de fricile și incertitudinile care v-au necăjit și v-au modelat atât de multă vreme.
Sentimentele de tristețe, disperare și anxietate care s-au abătut asupra unora dintre voi pot fi simțite ca necunoscute, ca aparținând altcuiva sau colectivului pentru că nu sunteți în stare să le găsiți o cauză. Nu acesta este cazul și pentru aceia dintre voi care se află profund în procesul de ascensiune, voi faceți un inventar final a ceea ce simți că este al vostru și numai al vostru. Acestea sunt momentele în care trebuie să înțelegeți că modul în care simțiți și în care reacționați la aceste emoții nenumite este o alegere. În aceste momente decideți să dați drumul acelor sentimente și alegeți să simțiți într-un mod diferit. Întrebați-vă atunci când vă confruntați cu aceste emoții profunde și tulburătoare dacă sunt pentru binele vostru cel mai înalt, sau în interesul vostru ccel mai înalt. Dacă nu sunt, de ce ați vrea să le explorați sau să le țineți? Dați-le drumul declarând că nu mai au loc în viața voastră.
Aceia dintre voi care vă confruntați cu scenarii de care ați simțit că ați trecut deja, vă cerem să vă uitați la emoțiile și gândurile pe care acestea le evocă în voi. Care este baza lor? Este ceva ce simțiți a fi înrădăcinat în iubire sau în frică? Dacă ceea ce experimentați își are rădăcina în frică, atunci alegeți în acel moment să faceți ceva diferit, să spuneți ceva diferit, să gândiți ceva diferit. Când vă vizualizați fricile ca și pe un perete care vă blochează progresul, veți înțelege că trebuie să treceți prin acel perete. Treceți prin barieră și lăsați-le în urmă în timp ce vă continuați călătoria. Acesta este momentul să treceți dincolo de răspunsul vostru condiționat.
Pe măsură ce progresați în această călătorie mulți dintre voi experimentați o crescută sincronicitate, intuiție și manifestare. Acest lucru este minunat și totuși pentru unii dintre voi el dă naștere la îndoială și frică. Unii dintre voi vă îndoiți de ceea ce experimentați simțind că este prea frumos pentru a fi adevărat, iar acest lucru prin însăși natura sa vă împiedică să experimentați ceea ce vă doriți cel mai mult. Și acesta este un produs al fricii. Nu-i așa că vă este teamă să nu greșiți? Nu-i așa că v-ați comparat călătoria voastră cu a altora și asta v-a făcut să vă îndoiți? Sau ați permis părerii altora despre creșterea voastră să vă tragă înapoi? Vă spunem din nou, este momentul să puneți deoparte aceste sentimente și să stați în adevărul vostru, în lumina voastră. Treceți prin aceste bariere ale îndoielii și fiți neînfricați, făcând acest lucru le dați și altora permisiunea să facă la fel.
Acest proces a fost lung și obositor, mulți dintre voi sunteți în porțiunea de final, în timp ce alții mai trec încă prin el sau de-abia și-au început procesul de schimbare a vieții prin fuzionarea cu aspectele lor mai înalte. Nu contează în ce punct vă aflați în această călătorie, frica este cea care vă trage înapoi. Schimbați-vă condiționarea, schimbați-vă gândurile, tiparele și comportamentele și alegeți iubirea în toate situațiile. Simțiți cum reacționează frica în corpul vostru și alegeți diferit. Umblați în lumina voastră și fiți îndrăzneți și fără frică. Acum este momentul să vă alegeți dreptul vostru divin și să umblați pe deplin conectați cu cel mai înalt aspect al vostru.
Cu iubire și respect,
Quan Yin
Conversație personală cu Quan Yin
Jenny: Eu experimentez astea pe mai multe nivele. Am visat că soțul meu a fost electrocutat și că eu eram plecată și că nu mă puteam întoarce la el imediat. M-am trezit îngrozită că el era pe moarte și că eu nu eram alături de el. Apoi a doua zi am visat că în timp ce eram plecată la lucru o îngrijitoare mi-a molestat copilul. M-am trezit devastată și plină de frică. Primul meu gând a fost că ar trebui să nu lucrez în afara casei pentru mi s-a arătat într-un mod evident că lumea s-ar prăbuși dacă aș face-o. Apoi, cu cât mai mult am stat în starea asta și am simțit frica continuă, mi-am dat seamă că nu pot lăsa frica să mă oprească. Am stat de vorbă cu ghizii mei și ei mi-au explicat că fricile trebuiesc înfruntate pentru a-mi continua călătoria. Că trebuie să aleg pe ce cale să merg.
Quan Yin: Asta este exact așa, ai de ales. Te faci mică pe tine însăți și îți oprești creșterea din cauza fricii sau te expansionezi în iubire știind că totul va fi bine? Alegerea să crești nu înseamnă că totul va fi perfect în viața ta, ci ești tu spunând că ai încredere că tot ceea ce se întâmplă va fi pentru binele tău cel mai înalt și pentru creșterea ta.
Zonele în care ești vulnerabilă, în care ți-e frică sunt expuse astfel încât să le poți înțelege pe deplin și să nu le permiți să-ți împiedice progresul.
Jenny: Am simțit și că problemele corpului meu sunt amplificate de intensitatea acestor coduri. Mă confrunt cu balonarea și cu o oarecare creștere în greutate deși nu mănânc mult și corpul meu pare să se curețe.
Quan Yin: Aceasta este o parte normală a acestui proces. Actualizarea corpului tău de lumină provoacă o balonare. Celulele tale sunt actualizate și pe măsură ce sunt actualizate ele se umflă, ca o vânătaie. Aceasta dispare cu timpul. Dacă umflarea invocă emoție, atunci acesta este tot un tipar al fricii care trebuie schimbat. Înțelegi ce spun?
Jenny: Da, cred că da. Gândim într-o configurație ABCD și așa mai departe. Înclinația noastră naturală este să trecem la E, dar pentru a face o schimbare trebuie să nu ne gâdim, spunem sau facem E, ci mai degrabă să aruncăm un X în tipar pentru a-l perturba.
Quan Yin: Exact! Este o alegere conștientă de a face ceva ce n-ați mai făcut înainte. Mai întâi trebuie să conștiențizați tiparul pentru a-l putea rescrie.
Sper ca întrebările și răspunsurile mele să vă ajute așa cum m-au ajutat și pe mine. Vă trimit vouă și mie însămi toată iubirea pe care o putem gestiona. Fie ca voi să fiți binecuvântați și să primiți vindecare.

link catre articolul original
Traducere Monica Poka
Sursa: http://dincolo-de-mine-sunt-eu.blogspot.ro/2015/08/ridicati-va-deasupra-fricilor-la-care.html

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu