Totalul afișărilor de pagină

22 oct. 2017

Cum arată sufletul tău astăzi?...

Sufletele noastre au un chip, unul care nu apare în nenumăratele poze pe care ni le facem.
Ceea ce vedem în poze este doar o interfață. În plan spiritual, avem alt chip, unul pe care îl neglijăm. În plan material, încercăm să arătăm bine, să prezentăm lumii un produs, care să intre în tiparele ei. 
Ne spălăm zilnic chipul, ne cosmetizăm, ne parfumăm… și ieșim în lume. Trupul ne miroase frumos și arată bine în fața lumii, dar sufletul miroase la fel?
Ne-am spalat oare și sufletul prin spovedanie și l-am parfumat cu mir sfințit? Ori mintea ne-am curățat-o de gânduri urâte, pentru ca sufletul să primească aripi de înger?
Cred cu tărie că cea mai mare bucurie a unui suflet este să se reîntoarcă la conexiunea cu Dumnezeu, de unde a și venit. Și nu o va putea face decât în pace deplină. Golit de deșertăciunile lumii și plin de contemplație divină.
Lumea nu doar că este straină de suflet, dar ea nu îl va ajuta niciodată să se cunoască, să se vadă cu adevărat. Conștient sau nu, sufletul nostru va căuta cu sete să regăsească drumul spre Acasă, alături de alte suflete dragi lui. 
Mântuirea nu va veni niciodată din egoism, căci suntem legați unii de alții, prin fire mici, invizibile, diafane. Suntem frați și parte a unui Întreg numit Dumnezeu.
Însă acum, în lume, sufletul nostru arată ca un muribund. Îl hrănim tot mai puțin, îl îngrijim tot mai rar.
În adâncul nostru, sufletul are un chip și mă tem că nu arată prea bine. Nu ne vom putea ascunde niciunde adevăratul chip. Purtăm în noi atât iadul, cât și raiul. 
Cât de mult Rai avem în inimă, cât de mult Iad am reușit să biruim? Ne-am gândit?
Sufletul nostru nu are nevoie de altă hrană decât de iubire și iertare. Prin ele va crește și se va întregi. Cât de mult am iubit alte suflete, de-a lungul vieții? Cât de deschiși am fost? Cât de mult ne-am dăruit altora? Cât de curați sufletește am reușit să ne păstrăm? 
Cand am îngenucheat ultima dată în fața Cerului și am zis cu inima smerită: ,,Doamne, Iartă-mă, căci am văzut lumea și nu te-am mai văzut pe Tine?,,
Cum arată sufletul tău astăzi? Te-ai gândit? 
-sursa-http://frumusete-fara-limite.blogspot.ro/2014/06/cum-arata-sufletul-tau-astazi.html-

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu