Totalul afișărilor de pagină

26 nov. 2019

Pasiti zilnic pe calea sufletului vostru ...

V-ati imaginat vreodata cum ar arata aceasta lume sau chiar noi toti, daca am merge dupa caile Spiritului nostru? Ar fi ceva extraordinar, si ar insemna ca am ajuns intr-un punct de desavarsire in interiorul nostru. Aceasta ar insemna ca munca noastra a dat rezultate si am incepe o alta treapta profunda de evolutie. ASA SA FIE. Se impune sa constientizam acest aspect important al vietii noastre, sa ne putem extinde orizonturile noastre creative si marete. Asa cum bine stim ca sa ajngem la legatura cu Spiritul nostru avem nevoie de o curatenie profunda a noastra, nu vom putea altfel, nu vom intelege ce ne se spune, nu suntem suficient de pregatiti. Nu detinem vibratiile si energiile necesare pentru a avea loc aceasta discutie. Vibratia corpului fizic este una si cea a Spiritului este alta, pana cand ele nu vor fi macar apropiate nu vom putea tine legatura cu el. Ce este grav ca multi nici nu stiu ca exista aceasta posibilitate de a comunica cu Spiritul nostru, daca totusi aud de acest lucru nu intreprind nimic, nu isi manifesta curiozitatea sa afle despre ce este vorba. Incercati si straduiti-va sa ajungeti aici. Cum sa nu iti doresti sa fi in legatura cu Dumnezeu ?, in final acesta este scopul nostru, nimic altceva, pentru acest lucru am venit pe aceasta planeta, aceasta este datoria noastra, mai devreme sau mai tarziu aici vom ajunge cu totii.
-sursa- http://dincolo-de-mine-sunt-eu2012.blogspot.com/
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu