Totalul afișărilor de pagină

22 dec. 2020

Curățarea emoțională...


 
Ce vreau să spun cu curățenie este să curățăm toate emoțiile vechi, cu frecvență joasă, care sunt blocate, cum ar fi furia, mânia, rușinea, vinovăția, regretul, remușcarea și amărăciunea care fac parte din răni și din memoria ancestrală. Aceste traume sunt depozitate împreună în blocuri de straturi care arată ca o ceapă. În aceste blocaje sunt incluse și credințele și modelele de comportament din care au fost create aceste traume. În timp ce curățăm fiecare strat din acele blocaje emoționale ale corpului, corpul fizic eliberează echivalentul nivelului său. Numim acest proces ... Curățarea emoțională.
Ascensiunea se deplasează conștient de la o realitate la alta. Deoarece fiecare realitate este o dimensiune, ceea ce întreprindem este, în esență, o schimbare dimensională. Pentru a face această schimbare, trebuie să schimbăm modul în care gândim și suntem. Pentru a-mi schimba modul de a fi și de a gândi, am devenit conștient de convingerile și comportamentele mele (ceață în cap), inflamație în gât, vedere tulbure, inflamație în vezică și intestine, câteva grade de febră și depresie. Prin sute de comentarii pe care le-am primit de la toți cititorii articolelor mele de ascensiune, am aflat că alții se confruntă cu unele sau toate aceleași simptome la niveluri și combinații diferite ca mine. Am fost uimit și m-am confruntat cu faptul că nu eram singur în experiențele mele.
Am început să mă întreb dacă a existat o perioadă pentru aceste simptome și am început să cercetez și să cercetez, de ce plăteam un preț atât de ridicat pentru a urca. M-am concentrat pe două boli descoperite recent. Se numesc fibromialgia (FM) și sindromul de oboseală cronică (CFS) ... și se potrivesc exact cu simptomele ascensiunii! Și ambele au fost „descoperite” în ultimii 10 ani. Personal am găsit acest lucru uimitor.
Sistemul endocrin, nu numai că îți oferă abilitățile tale psihice, ci reglementează și producția de hormoni în sistemul nostru, iar hormonii reglează fiecare funcție din corpul tău, inclusiv emoțiile, greutatea, temperatura corpului, libidoul, acuitatea mentală, concentrarea, vederea, etc. Hormonii spun celorlalte celule ale corpului ce trebuie să facă. Dacă unii hormoni sunt deficienți, celulele care depind de ei nu funcționează corect.
Pe baza acestor informații, am început să mă întreb dacă curățarea corpului emoțional a fost cumva conectată la FM și CFS. În timpul curățării emoționale, glandele endocrine (hipotalamus, hipofizar, pineal, suprarenal și gonade) sunt stresate cu detonarea temerilor profunde și amintirile reprimate.
Atunci când experimentăm stres emoțional sau fizic, producția noastră de hormoni este neregulată. Când acest lucru se întâmplă continuu în curățarea emoțională, unii hormoni sunt aproape anihilați și alții produși în exces și simțim simptomele corespunzătoare, cum ar fi excesul de greutate, durerea în mușchi și articulații, perioade scurte de pierdere a memoriei, oboseală persistentă, puțin de febră etc. Cu alte cuvinte dezvoltăm FM și / sau CFS.
Personal, mi-a fost greu să accept faptul că pot dezvolta aceste boli, deoarece mă curățam de vechile energii și integrăm temerile, despre care credeam că sunt cauza bolilor (cu ceva timp în urmă am ajuns la concluzia că rădăcina bolilor fizice Eram în corpul emoțional).
Am crezut corect sau incorect, că oamenii spirituali sunt mai fericiți și mai sănătoși decât oamenii care nu sunt spirituali, de aceea, dacă devin mai spiritual, ar trebui să experimentez o mai mare sănătate și fericire. Acest lucru m-a făcut să mă întreb dacă devin cu adevărat mai spiritual sau nu. Aparent, el a trecut cu vederea faptul că atunci când se trece de la o stare la alta, există o perioadă de dezechilibru, haos și ajustări, înainte de a ajunge la noua stare de echilibru.https://ro.forces-universe.com/soluciones-para-254905
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu